Στην εποχή πριν από το COVID-19, η Κίνα ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη πηγή αγοράς της Ευρώπης για διεθνή τουρισμό με περίπου 5 εκατομμύρια Κινέζους τουρίστες κάθε χρόνο.
Η Γαλλία, η Ιταλία και η Ισπανία είναι από τα αγαπημένα τους μέρη για διακοπές.

Οι Κινέζοι τουρίστες ξοδεύουν επίσης πάνω από 250 δισεκατομμύρια ευρώ το χρόνο σε όλο τον κόσμο.

Σε έναν τομέα που έχει πληγεί δραματικά από την πανδημία, οι ειδικοί είναι πεπεισμένοι ότι η ανάκαμψη θα ξεκινήσει σταδιακά, μόλις πραγματοποιηθεί ένα τεράστιο πρόγραμμα εμβολιασμού.
Και δεν είναι λίγοι αυτοί που ετοιμάζονται ήδη να καλωσορίσουν εκατομμύρια επιβάτες από την Άπω Ανατολή.

Σύμφωνα με το Dragon Trail Interactive, μια εταιρεία που βοηθά τους τουριστικούς οργανισμούς να αλληλεπιδράσουν με Κινέζους καταναλωτές, οι Κινέζοι ταξιδιώτες άλλαξαν τις προτιμήσεις και τα μοτίβα τους.
Οι συνήθειες του Κινέζου τουρίστα είναι τώρα διαφορετικές από ότι στο παρελθόν. Και γι ‘αυτό πρέπει να υπάρχουν πολλές τουριστικές προσφορές.

Οι Κινέζοι τουρίστες συνήθως έφταναν στην Ευρώπη σε ομάδες. Αλλά αυτός ο τρόπος ταξιδιού δεν ισχύει πια.

Αυτό που φαίνεται να παραμένει σταθερό είναι η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας. Και ιδιαίτερα το WeChat, που είναι από τις πιο δημοφιλής πλατφόρμες για αυτούς.
Κάθε μήνα περίπου 1,2 δισεκατομμύρια ενεργοί χρήστες συνδέονται σε αυτό για διαφορετικό είδος υπηρεσιών. Από διαδικτυακές πληρωμές έως ανταλλαγή μηνυμάτων.

Σε ψηφιακούς όρους, είναι το κατάλληλο μέρος για την προώθηση ενός τουριστικού προορισμού. Η Ιταλία έχει ήδη ξεκινήσει προβολή.

Το Μιλάνο “τρέχει” ήδη μια διαφημιστική καμπάνια στο WeChat, που ονομάζεται «Yes Milano».
Μια παρόμοια πρωτοβουλία βρίσκεται επίσης σε εξέλιξη για την ιταλική περιοχή της Τοσκάνης.