Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου που τα διεθνή σύνορα είναι κλειστά , οι περισσότερες χώρες και ταξιδιωτικές εταιρείες, όπως τα ξενοδοχεία, βασίζονται σε τοπικούς τουρίστες. Ωστόσο, τα εσωτερικά ταξίδια έχουν ένα μειονέκτημα – οι ντόπιοι τείνουν να ξοδεύουν λιγότερα σε σύγκριση με όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό.
Όταν η ζήτηση είναι αργή, μετράει κάθε κομμάτι των εσόδων. Αυτό συμβαίνει όταν το upselling μπαίνει στο παιχνίδι. Στη φιλοξενία, το upselling είναι μια τεχνική που στοχεύει στην ενίσχυση της εμπειρίας των επισκεπτών προσφέροντας κατάλληλες αναβαθμίσεις δωματίου και βοηθητικές υπηρεσίες σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις των επισκεπτών και με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων του ξενοδοχείου ανά κράτηση. Η πώληση , όταν γίνει σωστά, δεν χρειάζεται να αποξενώσει τους καλεσμένους σας. Μάλλον μπορεί να παρουσιάσει μια πολύτιμη κατάσταση win-win τόσο για τους επισκέπτες όσο και για τους ξενοδόχους.
Η πώληση δεν πρέπει να είναι “σκληρή”, καθώς υπάρχουν πολλές τεχνικές και εργαλεία που υπάρχουν για τους ξενοδόχους για να τους βοηθήσουν να εξοικονομήσουν χρόνο, να μειώσουν το κόστος, δημιουργώντας ταυτόχρονα μια καλύτερη εμπειρία επισκεπτών στα ξενοδοχεία τους. Το λογισμικό του ξενοδοχείου όπως το Oaky επιτρέπει στους διευθυντές ξενοδοχείων να αυξήσουν τις πωλήσεις αναβαθμίσεων δωματίων και βοηθητικών υπηρεσιών, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν και εξατομικεύουν την εμπειρία των επισκεπτών τους.
Ο Vijesh Yoganathan, επικεφαλής της Oaky APAC, δήλωσε : «Με την εξασφάλιση ότι παρέχουμε το σωστό προϊόν και υπηρεσία στον σωστό επισκέπτη την κατάλληλη στιγμή, η Oaky μπορεί ταυτόχρονα να βελτιώσει την εμπειρία των επισκεπτών και να αυξήσει τα πρόσθετα έσοδα από κάθε επισκέπτη».
Τα ξενοδοχεία μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους και αντιμετωπίζοντας τις ανησυχίες των επισκεπτών.
Ακολουθούν μερικές από τις νέες τάσεις ταξιδιού στο APAC που τα ξενοδοχεία μπορούν να εξερευνήσουν για να διπλασιάσουν τα έσοδά τους κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου εσωτερικών ταξιδιών.
Δημιουργικές εμπειρίες επισκεπτών
Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι άνθρωποι αναζητούν τρόπους για να παρακάμψουν την πραγματικότητα και να εκπλαγούν. Η έρευνα δείχνει ακόμη ότι, αν δημιουργήσετε αυτή τη στιγμή ένα θετικό συναίσθημα, οι άνθρωποι θα θυμούνται αυτό το ταξίδι για μια ζωή. Αυτή η λαχτάρα για μια εμπειρία δεν είναι καθόλου νέα και έχει ορίσει την ταξιδιωτική βιομηχανία ήδη εδώ και χρόνια. Οι νεότερες γενιές τείνουν να αναζητούν μοναδικές εμπειρίες σε κάθε ταξίδι. Ωστόσο, οι εμπειρίες μέσα στο ξενοδοχείο θα μπορούσαν να είναι απλά προνόμια, όπως υπηρεσία μεταφοράς σε τουριστικά σημεία, δραστηριότητες ευεξίας όπως γιόγκα ή διαλογισμός, ή ακόμη και σετ υγιεινής μέσα στο δωμάτιο.
Αγκαλιάστε τις ευκαιρίες μετά το κλείδωμα
Μετά από μήνες κλειδώματος, έρχεται το «νέο κανονικό». Οι διαμονές στο ξενοδοχείο αναμένεται να είναι διαφορετικές και αυτό δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τα ξενοδοχεία να προσφέρουν κάτι καινούριο. Επωφεληθείτε από αυτές τις νέες τάσεις και αναβαθμίστε τα δωμάτια με:
- Δραστηριότητες ευεξίας
- Αυστηρές υπηρεσίες καθαρισμού
- Υπαίθριες δραστηριότητες
Τα ταξίδια εκδίκησης έχουν ξεκινήσει στο εσωτερικό και είναι εμφανές με τις κρατήσεις που αρχίζουν να γίνονται στα θέρετρα και τους δημοφιλείς προορισμούς διακοπών εντός του APAC.
Η Oaky διαθέτει μια βιβλιοθήκη συμφωνιών , η οποία είναι ένα αποθετήριο προτύπων για να δώσει στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων έμπνευση για το τι μπορούν να προσφέρουν ως αναβάθμιση. Ενώ ο βραχυπρόθεσμος στόχος είναι η αύξηση των εσόδων με τις προσφορές σας, ο απώτερος στόχος είναι να δημιουργήσετε μια εμπειρία που ο επισκέπτης σας θα θυμάται για πάντα. Με λίγη δημιουργικότητα και ποικιλία, κάντε τη διαμονή των επισκεπτών σας αξέχαστη και πιο ευχάριστη.
Δημιουργήστε νέες κατηγορίες δωματίων
Εάν χρησιμοποιείτε συνηθισμένες κατηγορίες δωματίων, όπως standard, deluxe, junior σουίτα κ.λπ., ενδέχεται να μην δείξετε το πλήρες δυναμικό των δωματίων σας. Με ένα χτύπημα δημιουργικότητας, προβάλλετε τα στοιχεία σε συνδυασμό με τις μοναδικές ανέσεις στα δωμάτιά σας για να τα ξεχωρίσετε.
Ακολουθούν μερικά παραδείγματα δωματίων που προσφέρουν μοναδικές διαμονές:
- Το «Απομακρυσμένο δωμάτιο εργασίας» – ένα δωμάτιο με ευρύχωρο άνετο χώρο εργασίας, απεριόριστα συμπληρώματα καφέ και τσαγιού για το μηχάνημα στο δωμάτιο, ένα καθημερινό υγιεινό πακέτο σνακ και οτιδήποτε άλλο για να κάνει την εργασία εξ αποστάσεως ευκολότερη και πιο βολική.
- Το «Cinephile Room» – ένα δωμάτιο / σουίτα με μια οργάνωση home theatre. Εδώ οι επισκέπτες μπορούν να απολαύσουν τα πιο πρόσφατα blockbusters σε μια μεγάλη οθόνη στο απόρρητο και την άνεση του ξενοδοχείου τους. Φυσικά, ποπ κορν, νάτσος ή άλλα σνακ ταινιών μπορούν να συμπεριληφθούν επίσης.
- Το «Spa Room» – ένα δωμάτιο στολισμένο με μερικά από τα κορυφαία προϊόντα του σπα σας αντί για τις συνήθεις ανέσεις, ένα υγιεινό σνακ που σερβίρεται στην άνεση του επισκέπτη και μια περιποίηση στο δωμάτιο.