Μόλις δύο μήνες μετά τη διακοπή των δραστηριοτήτων της Norwegian τον Ιανουάριο του 2021, μία νεοεισερχόμενη εταιρεία στην αγορά, σχεδιάζει να την αντικαταστήσει.
Πρόκειται για την Norse Atlantic Airways. Που στόχο έχει να σπάσει το διατλαντικό επιχειρηματικό μοντέλο χαμηλού κόστους.
Το εγχείρημα εν’ μέσω πανδημίας COVID-19, είναι μια επικίνδυνο.
Η Norse Atlantic Airways πρέπει να μάθει από το λάθος της Norwegian
Ωστόσο η Norse Atlantic Airways πρέπει να μάθει από το λάθος που έκανε η Norwegian για να επιβιώσει, υποστηρίζει η GlobalData.
“Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών είναι σε χαμηλά επίπεδα όλων των εποχών, τονίζει η Rheanna Norris, αναλύτρια Ταξιδιών και Τουρισμού στο GlobalData.
Υπάρχει επίσης λίγη όρεξη για διακοπές μακρινών αποστάσεων. Το 36% των ανθρώπων είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν από την ήπειρο στην οποία διαμένουν.
Οι ταξιδιωτικές απαγορεύσεις από την Ευρώπη στις ΗΠΑ εξακολουθούν να ισχύουν. Αλλά η νέα η αεροπορική εταιρεία μπορεί να κερδίσει μικρή έλξη βραχυπρόθεσμα”.
Ο κύριος λόγος για την αποτυχία της Νorwegian
Ο κύριος λόγος για την αποτυχία της Νorwegian αφορά τις επιχειρήσεις χαμηλού κόστους μεγάλων αποστάσεων. Το μοντέλο χαμηλού κόστους δεν είναι κατάλληλο για μεγάλες αποστάσεις.
Αυτές οι διαδρομές δεν μπορούν να αποφέρουν αρκετά κέρδη για να υποστηρίξουν χαμηλούς, ελκυστικούς ναύλους.
Οι αερομεταφορείς πλήρους υπηρεσίας εισέρχονται τώρα σε αυτήν την αγορά προσφέροντας επιλογές χαμηλού κόστους.
Αυτό θα προσελκύσει έναν τύπο ταξιδιώτη που μπορεί να μην είχε σκεφτεί να πετάξει με αυτόν τον τρόπο πριν και θα μπορούσε να έχει τη δυνατότητα να γίνει πιστός πελάτης λόγω του αυξημένου επιπέδου εξυπηρέτησης και δελεαστικών προγραμμάτων πίστης.
Αυτός ο αυξημένος ανταγωνισμός θα κάνει τα πράγματα πιο δύσκολα για τον νεοεισερχόμενο.
Η Norse Atlantic Airways πρέπει να αλλάξει το επιχειρηματικό της μοντέλο
“Η Norse Atlantic Airways πρέπει να αλλάξει το επιχειρηματικό της μοντέλο για να επιβιώσει, λέει η Rheanna Norris.
Ο μόνος τρόπος με τον οποίο οι αερομεταφορείς πλήρους υπηρεσίας μπορούν να πετύχουν σε αυτήν την αγορά χαμηλού κόστους οφείλεται στην παροχή καμπίνας υψηλής απόδοσης και πρώτης κατηγορίας, καθιστώντας τις πτήσεις πιο κερδοφόρες.
Για να δώσει στον εαυτό της την καλύτερη δυνατή πιθανότητα επιτυχίας, το Norse Atlantic πρέπει να το λάβει υπόψη και να μάθει από το λάθος που έκανε η Νorwegian – δηλαδή να μην έχει τέτοιες καμπίνες. “