Η αγορά του τουρισμού πολυτελείας δεν έμεινε ανεπηρέαστη από τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19.

Ποσοστό 63,2% όλων των ταξιδιωτικών πρακτορείων πολυτελείας είδε ότι τον όγκο των πωλήσεών του να μειώνεται πάνω από 80% το 2020 σε σύγκριση με το 2019. Αυτό αποκάλυψε νέα έρευνα της εταιρείας συμβούλων Elefant Travel.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω συνεντεύξεων σε 19 από τα καλύτερα ταξιδιωτικά γραφεία πολυτελείας στον κόσμο.

Τα πρακτορεία που συμμετείχαν ήταν στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Δανία, την Ελβετία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, το Λουξεμβούργο, την Ιταλία, την Πορτογαλία, την Ισπανία, τη Ρωσία, την Τουρκία, την Αραβία Σαουδική, την Ιορδανία , Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ΗΠΑ, Ινδία, Ιαπωνία και Χονγκ Κονγκ.

  • Το 2020, το 84,3% των ταξιδιωτικών γραφείων πολυτελείας ανέφεραν λιγότερους από 1.100 πελάτες το χρόνο.
  • Πάνω από το 50% είδαν τη βάση πελατών τους να σημειώνει πτώση. Το 2020 βρέθηκαν με κάτω από 300 πελάτες, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.
  • Συνολικά, οι μέσες δαπάνες ανά άτομο μειώθηκαν σημαντικά. Παρά την πτώση, το 36,9% όλων των πρακτορείων ανέφεραν μέσο όρο δαπανών άνω των 7.000 δολάρια ανά άτομο και ταξίδι.

Μικρότερης διάρκειας ταξίδια

Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι ταξίδεψαν 1 έως 2 εβδομάδες το 2019, το 2020 σημείωσε αύξηση των μικρών ταξιδιών.

Προτίμησαν κυρίως γρήγορες αποδράσεις στην περιοχή κατοικίας τους λόγω των αυστηρών ταξιδιωτικών περιορισμών.

Δημοφιλέστεροι προορισμοί

Οι αγαπημένοι προορισμοί των ταξιδιωτών πολυτελείας άλλαξαν με την πανδημία. Το 2019 ήταν η Νότια Αφρική, οι Μαλδίβες και η Ιταλία.

Το 2020 οι τρεις πρώτοι προορισμοί με τις περισσότερες επισκέψεις ήταν οι Μαλδίβες, το Ντουμπάι και η Κένυα.

Μείωση προσωπικού

Όσον αφορά στον άμεσο αντίκτυπο της πανδημίας COVID-19 στην απασχόληση γραφείων πολυτελείας παγκοσμίως:

  • Tο 37% έπρεπε να μειώσει το προσωπικό μεταξύ 1 και 6 μελών.
  • Το 10% μεταξύ 6 και 20 ατόμων.
  • Το 36% διατήρησε το εργατικό δυναμικό τους.
  • Το 5% ανέφεραν πρόσληψη περισσότερων ατόμων.

Επενδύσεις

  • Το 40% των πρακτορείων επένδυσε σε δραστηριότητες μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων το 2020.
  • Το 16% απέφυγε να πραγματοποιήσει οποιαδήποτε επένδυση.
  • Το 16% επένδυσε στην κατάρτιση και εκπαίδευση του προσωπικού.
  • Το 10% στην ψηφιοποίηση και την τεχνολογία.
  • Το 5% στην πρόσληψη περισσότερων ατόμων.
  • Το 5% συγχωνεύτηκε με άλλους φορείς.