Μια πρωτότυπη καμπάνια για την υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού ξεκίνησε χθες με  τον τίτλο «Up Greek Touris». Η καμπάνια θα διαρκέσει έως και την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου και στόχος της είναι να συγκεντρωθούν χρήματα για την προβολή της Ελλάδας ως προορισμού διακοπών.

Η κίνηση είναι μια πρωτοβουλία απλών πολιτών, η οποία στηρίζεται στην εθελοντική συμμετοχή και υποστήριξη του κοινού.
Μέσα από την ειδική πλατφόρμα συγκέντρωσης χρημάτων από πολίτες (http://www.loudsauce.com) καθένας μπορεί να προσφέρει, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, ένα μικρό χρηματικό ποσό, ώστε να αναρτηθεί στη Νέα Υόρκη μια γιγαντοαφίσα, η οποία θα προσκαλεί τους Αμερικάνους να επισκεφθούν την Ελλάδα.

Στόχος είναι να συγκεντρωθούν τουλάχιστον 15.000 δολάρια  και η γιγαντοαφίσα να παραμείνει στη μεγαλούπολη των Ηνωμένων Πολιτειών για 30 ημέρες, από τα μέσα Μαρτίου έως τα μέσα Απριλίου.

Ο δεύτερος και σημαντικότερος σκοπός είναι να δημιουργηθεί θετική φήμη για τη χώρα μας και τον τουρισμό, καθώς επίσης και η «από στόμα σε στόμα» διάδοση.

Δημιουργοί αυτής της ιδέας είναι οι Γιώργος Κλειβοκιώτης, Ονίκ Παλαντζιάν και Στάθης Χαϊκάλης. 

Να σημειωθεί ότι ανάλογα με το ποσό που θα συγκεντρωθεί, θα κλειστεί και ο χώρος για τη γιγαντοαφίσα.  Σε περίπτωση που το ποσό είναι  μικρότερο από αυτό που απαιτείται, τα χρήματα δεν θα αφαιρεθούν από τους λογαριασμούς των συμμετεχόντων.  Αν πάλι, τα χρήματα είναι περισσότερα, θα χρησιμοποιηθούν για ακόμα μεγαλύτερη προβολή, όπως για παράδειγμα μια έντυπη καταχώρηση στους New York Times.

Ελπινίκη Τζουάνου