Δύο από τα πλέον καταξιωμένα και δημοφιλή τουριστικά περιοδικά της Πολωνίας, τα “All Inclusive” και “Traveler” του National Geographic, σε συνεργασία με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Πολωνίας, επέλεξαν να αφιερώσουν στην Ελλάδα τα εξώφυλλα του Απριλίου 2021 και να προβάλλουν τη χώρα μας, ως ιδανικό τουριστικό προορισμό για το φετινό καλοκαίρι.

“All Inclusive”

Το περιοδικό “All Inclusive” της Πολωνίας, κυκλοφόρησε με 15σέλιδο αφιέρωμα στην Ελλάδα, φιλοξενώντας άρθρα για τον τουρισμό πολυτελείας, αλλά και ειδική αναφορά από τον εκδότη στο editorial του περιοδικού. Επιπλέον, συμπεριέλαβε τη χώρα μας, ως προορισμό για digital nomads σε άρθρο-αφιέρωμα στην παγκόσμια αυτή τάση.

Το περιοδικό απευθύνεται σε απαιτητικούς ταξιδιώτες με εισόδημα υψηλότερο από το μέσο όρο και τα άρθρα του αφορούν κυρίως πολυτελείς προορισμούς, εξωτικά μέρη, τουρισμό περιπέτειας, αναψυχή, πολιτισμό και μόδα. Το προφίλ των αναγνωστών είναι ηλικίας μεταξύ 25-49 ετών, που προτιμούν τα ποιοτικά και επώνυμα προϊόντα, επιλέγουν ακριβά καταλύματα και υπηρεσίες ενώ ταξιδεύουν περίπου 3-4 φορές τον χρόνο σε επαγγελματικά ταξίδια ή για διακοπές.

 

National Geographic Poland

H πολωνική έκδοση Απριλίου του National Geographic, “Traveler”, σε 5σέλιδο αφιέρωμα της, προτείνει Ελλάδα για το καλοκαίρι, υμνώντας την ομορφιά, την ποικιλομορφία, τη φύση, τα αξιοθέατα και την παράδοση 16 συνολικά ελληνικών προορισμών: Κρήτη, Ρόδος, Κως, Νίσυρος, Δελφοί, Τέμπη, Μετέωρα, Δωδεκάνησα, Σιθωνία, Πήλιο, Πελοπόννησος, Θεσσαλονίκη, Ζάκυνθος, Αθήνα, Ύδρα και Αίγινα.Τα άρθρα αποτελούν έμπνευση για προγραμματισμό των διακοπών στο μεγαλύτερο μέρος της Ελλάδας. Περιέχουν, επίσης, πρακτικές συμβουλές για διαμονή, τοπική κουζίνα, μεταφορές και τουριστικά αξιοθέατα.

Το περιοδικό “All Inclusive” διανέμεται δωρεάν στα μέλη του πολωνικού κοινοβουλίου και της κυβέρνησης, στους Πολωνούς ευρωβουλευτές, σε προέδρους εταιριών, τουριστικών επιμελητηρίων και τουριστικών οργανισμών και σε υπεύθυνους λήψης αποφάσεων των σημαντικότερων εταιριών στην Πολωνία.Το περιοδικό εκδίδεται 3-4 φορές τον χρόνο σε έντυπη έκδοση, ενώ η ιστοσελίδα του προβάλει παράλληλα το ίδιο υλικό.

Η έντυπη έκδοση του περιοδικού “Traveler” έχει 219.000 αναγνώστες, ενώ η ηλεκτρονική έκδοση έχει 351.00 UU (unique users) και η σελίδα τους στο FB έχει 226.000 fans.