Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η Virtuoso είναι προετοιμασμένη για την επιστροφή στα ταξίδια. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας διπλασίασε τις προσπάθειες μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων.
Μετατρέποντας τον ιστότοπο της για την συμμετοχή των καταναλωτών. Φιλοξενώντας εικονικές εκδηλώσεις με πρωτοπόρους ταξιδιωτικούς συμβούλους και συνεργάτες της ομάδας.
Σκηνικό ανάκαμψης το 2021 για την Virtuoso
Για το πολυτελές ταξιδιωτικό δίκτυο το 2021 είναι το σκηνικό για ανάκαμψη. Καταγράφοντας πενταπλή ζήτηση, βλέπει τις προσπάθειες του τον τελευταίο χρόνο να αρχίζουν να αποδίδουν.
Σύμφωνα με την Virtuoso, η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας της έχει φτάσει στα επίπεδα πριν από την πανδημία του 2019.
Καταγράφοντας και αύξηση κατά 50% στους καταναλωτές που αναζητούν ταξιδιωτικούς συμβούλους στον κατάλογο Find a Travel Advisor.
Ο συνολικός αριθμός επισκεπτών στο Virtuoso.com αυξάνεται κατά 50%, με 15% αύξηση στη διάρκεια της επίσκεψης.
Ο μέσος αριθμός σελίδων που βλέπει ο επισκέπτης σε κάθε περίοδο σύνδεσης είναι 15%. Και οι προβολές σελίδων έχουν επίσης αυξηθεί κατά 45%.
Ένας από τους πιο δημοφιλείς τρόπους με τους οποίους οι ταξιδιώτες αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο είναι η νέα εμπειρία ψηφιακού ξενοδοχείου “Best of the Best”. Παρουσιάζοντας περισσότερες από 1.400 προτιμώμενες ιδιότητες του δικτύου.
«Oι άνθρωποι είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν ξανά»
«Αυτά τα δεδομένα είναι ένας συναρπαστικός δείκτης ότι οι άνθρωποι είναι έτοιμοι να ταξιδέψουν ξανά, δήλωσε ο ανώτερος αντιπρόεδρος του προϊόντος Virtuoso Τράβις ΜακΕβρες.
Και αναζητούν ταξιδιωτικούς συμβούλους με αυξημένο ρυθμό. Οι σύμβουλοι ταξιδιού Virtuoso θα συνεχίσουν να είναι οι πιο περιζήτητοι ειδικοί.
Οι πολυτελείς ταξιδιώτες που αναζητούν ηρεμία και απαράμιλλη εμπειρία επισκέπτονται το Virtuoso.com για να σχεδιάσουν την απόδραση που ονειρεύονταν για περισσότερο από ένα χρόνο».