Καμπάνια μέσω facebook και instagram για τον τουρισμό θα πραγματοποιήσει ο δήμος Βόλου με στόχο την προσέλκυση επισκεπτών.
Η αξιοποίηση του διαδικτύου προβλέπεται στο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2021.
Συγκεκριμένα θα αξιοποιηθούν το Facebook και το Instagram με βάση τα οποία θα σχεδιαστεί και θα αναπτυχθεί διαφημιστική καμπάνια.
Θα δημιουργηθούν λογαριασμοί μέσω των οποίων θα διενεργείται η κάθε καμπάνια και στους οποίους θα αναρτάται υλικό.
Θα γίνουν πληρωμένες δημοσιεύσεις και δράσεις για την αύξηση του αριθμού των ακολούθων.
Θα παρακολουθούνται και θα μετριούνται τα αποτελέσματα των απηχήσεων και επιπρόσθετα θα επικοινωνούνται οι δράσεις σε κεντρικά ΜΜΕ.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό θα γίνουν συνολικά 25 αναρτήσεις από την έναρξη της λειτουργίας της τουριστικής περιόδου και για διάστημα 1,5 μήνα, δηλαδή τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.
Οι αγορές στόχοι θα προσαρμοστούν με βάση την κατεύθυνση που θα δοθεί σε εθνικό επίπεδο, τις χρονικές ανάγκες και τάσεις και θα προσαρμόζονται κατά την πορεία της καμπάνιας.
Ενδεικτικές αγορές στόχοι για τον Δήμο Βόλου θα είναι αρχικά η Ελλάδα, οι χώρες των Βαλκανίων και Ισραήλ, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Βέλγιο και σταδιακά ενδεχόμενα θα διευρύνονται.
Επιλογή κοινού
Το κοινό θα επιλέγεται με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.
Γεωγραφικό προφίλ με βάση την οδική εγγύτητα και την πληθυσμιακή συγκέντρωση (πρωτεύουσες χωρών, χιλιομετρική απόσταση κλπ).
Δημογραφικό προφίλ για παράδειγμα ηλικιακό εύρος, οικογενειακή κατάσταση.
Οι αναρτήσεις θα είναι προσαρμοσμένες ανά κοινό και θα παρακολουθείται η απόδοση της καμπάνιας. Η υπηρεσία θα κοστίσει συνολικά 9.300 ευρώ.