Η πρώτη Διεθνής Έκθεση “GREEK TOURISM Expo ‘14” κέρδισε το στοίχημα αποσπώντας τις καλύτερες κριτικές από εκθέτες, Hosted Buyers επισκέπτες, φορείς και επιχειρήσεις τουρισμού.

Συμμετείχαν
● 160 εκθέτες
● 75 διεθνείς hosted buyers, και
● Πραγματοποιήθηκαν 2600 Β2Β συναντήσεις με μεγάλη επαγγελματική επιτυχία.
● Οι επαγγελματίες επισκέπτες της έκθεσης έφτασαν τις 6.650 ενώ σε αυτό το νούμερο πρέπει να προσθέσουμε ένα 2% περίπου που ήταν απλά ιδιώτες. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν τον καθαρά επαγγελματικό χαρακτήρα της έκθεσης αφού το 45% ήταν επαγγελματίες από τουριστικά γραφεία και ξενοδοχεία, το 38% ήταν εταιρίες από το χώρο των ειδικών μορφών τουρισμού, όπως του θαλάσσιου τουρισμού και άλλων, και το 15% ήταν από εταιρίες που έχουν έμμεση σχέση με τον τουρισμό όπως εταιρίες marketing, εταιρίες ηλεκτρονικού τουρισμού, εστιατόρια κ.α.

Η 2η Διεθνής Έκθεση GREEK TOURISM Expo θα διοργανωθεί 4 – 6 Δεκεμβρίου 2015 στο Metropolitan Expo και φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα πραγματικά ισχυρό και διεθνές επιχειρηματικό πεδίο για τον κλάδο του ελληνικού τουρισμού.

Ποιοι συμμετέχουν
Στην Έκθεση θα συμμετέχουν όλοι οι κλάδοι του τουρισμού και για κάθε μεγάλη κατηγορία θα οριστούν διακριτοί χώροι περιπτέρων ώστε να είναι ευκολότερος ο προσδιορισμός του κάθε εκθέτη από όλους τους επισκέπτες.
Στην έκθεση θα παρουσιαστούν όλες οι μορφές τουρισμού, όπως:
Leisure και MICE tourism και ειδικότερα:
City Break, Τουρισμός πολυτελείας
Θαλάσσιος, Γαστρονομικός, Αρχαιολογικός & Πολιτιστικός τουρισμός
Προσκυνηματικός, Αγροτουρισμός, Αθλητικός και Ιατρικός τουρισμός

Στόχος της Έκθεσης
Ο κύριος στόχος είναι η έκθεση να γίνει πόλος έλξης για τον διεθνή τουρισμό και κάθε χρόνο να επεκτείνεται το networking για περισσότερες επιτυχημένες επιχειρηματικές συνεργασίες.

Επένδυση στην επιτυχία
Η Έκθεση επενδύει σε πολλούς τομείς για την επιτυχία της και ειδικότερα στην αποκλειστική συνεργασία των εκθετών με 100 διεθνείς και επιλεγμένους Hosted buyers, αριθμός ρεκόρ για την ελληνική τουριστική αγορά. Οι εκθέτες, μέσω των Β2Β meetings αποκτούν υψηλού επιπέδου ευκαιρίες δικτύωσης και συνεργασίας με τον κόσμο του διεθνούς τουρισμού. Με τον τρόπο αυτό μεγιστοποιείται το όφελος του εκθέτη και αυξάνονται οι επιχειρηματικές του ευκαιρίες για διεθνείς συνεργασίες με κορυφαίους διεθνείς αγοραστές οι οποίοι αναζητούν, μεταξύ άλλων, νέες ιδέες και νέους προορισμούς στον ελληνικό τουρισμό.
Συμμετέχοντας στην GREEK TOURISM Expo οι εκθέτες εξοικονομούν χρόνο και χρήμα γιατί μέσα σε μόλις τρεις ημέρες μπορούν να γνωρίσουν 100 κορυφαίους διεθνείς αγοραστές από διάφορες χώρες και να προωθήσουν εύκολα και δυναμικά το τουριστικό τους προϊόν και τις υπηρεσίες τους.
Το Networking της Έκθεσης θα λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά για όλους τους εκθέτες οι οποίοι θα επωφεληθούν με την αύξηση των πωλήσεων, την ενίσχυση των σχέσεων τους με την αγορά, τη προβολή του branding και την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους στους επισκέπτες και τους διεθνείς αγοραστές.

• Καινοτομία της Έκθεσης
Ειδικό τμήμα για BOUTIQUE HOTELS & ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΑ
Υπάρχουν πολλοί και θαυμάσιοι τουριστικοί προορισμοί οι οποίοι διαθέτουν πολυτελή μικρά ξενοδοχεία και θαυμάσια καταλύματα που μέχρι τώρα δεν είναι πολύ γνωστά στην Ελληνική και τη διεθνή τουριστική αγορά. Για πρώτη φορά οι εναλλακτικές, πολυτελείς προτάσεις διαμονής θα προβληθούν οργανωμένα σε ειδικό τμήμα της έκθεσης και με τον τρόπο αυτόν θα μάθουν όλοι, hosted buyers και επισκέπτες ότι Σε όλη την Ελλάδα υπάρχει τουρισμός για όλους!

• Δυναμική παρουσία της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ
Η Μεσογειακή διατροφή και οι θησαυροί που παράγει η Ελληνική Γη θα αποτελέσουν σημαντικό τομέα της έκθεσης για την προώθηση του τουρισμού. Αρχιμάγειροι και chef από πολλές περιοχές της Ελλάδος θα μαγειρέψουν και θα προσφέρουν στους hosted buyers και τους εκθέτες εξαιρετικές δημιουργίες της Ελληνικής κουζίνας και ζαχαροπλαστικής από ελληνικά προϊόντα. Η συμμετοχή ελληνικών εταιρειών και επαγγελματιών παραγωγής και εμπορίας τροφίμων και υλικών θα είναι πολύ σημαντική για την προώθηση της Ελληνικής Γαστρονομίας και του τουρισμού.