Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η πολυαναμενόμενη ανάκαμψη του τουρισμού φαίνεται να είναι εδώ. Έχει ειπωθεί πολλές φορές ότι τώρα είναι η ώρα για καινοτομία των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων, καθώς η μετα-covid εποχή έφερε μία νέα κατάσταση με συγκεκριμένες απαιτήσεις.
Το Tourism Review, παρουσιάζει μια λίστα με πέντε βήματα που πρέπει να υιοθετηθούν για να αυξηθεί η προβολή της εταιρείας στους πελάτες.
Ποια είναι τα 5 βήματα για να αυξήσετε την προβολή της εταιρείας σας
1. Εστίαση στα κοινωνικά δίκτυα
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι όλα τα εργαλεία για τη διατήρηση της σύνδεσης. Σε Facebook, Twitter, Instagram ή LinkedIn, συνεχίστε να δημοσιεύετε τακτικά. Αυτή θα είναι μια ευκαιρία να αυξήσετε την προβολή των προϊόντων σας και, κατά συνέπεια, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
2. Επιβεβαιώστε την παρουσία σας στον πελάτη
Ο ιστός είναι σημαντικός, αλλά η φυσική σχέση είναι ακόμη πιο σημαντική. Κάντε την παρουσία σας αισθητή όσο το δυνατόν περισσότερο για να επαναφέρετε τον πελάτη.
3. Επισημάνετε τις προσφορές
Η επικοινωνία με τους πελάτες σχετικά με τις προσφορές είναι απαραίτητη.
Εάν σας έχουν δώσει τα στοιχεία επικοινωνίας τους στο παρελθόν, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί τους με ειδικές προσφορές ή προϊόντα που ίσως δεν είχαν σκεφτεί.
4. Χρησιμοποιήστε τα νέα τεχνολογικά εργαλεία
Οι εφαρμογές τηλεδιάσκεψης έχουν αναπτυχθεί μαζικά κατά τη διάρκεια της κρίσης για να επιτρέψουν στις εταιρείες να προσαρμόσουν τη σχετική στρατηγική τους.
Ένα πραγματικό πλεονέκτημα για τις τουριστικές εταιρείες, οι οποίες μπορούν να προσαρμόσουν την στρατηγική τους πιο εύκολα και να συνδεθούν καλύτερα με τους πελάτες τους.
5. Επικοινωνία
Κοινωνικά δίκτυα για προωθήσεις και τεχνολογικά εργαλεία. Έχετε στη διάθεση σας όλες τις απαραίτητες συσκευές για να επικοινωνείτε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η έξοδος από την κρίση είναι επίσης μια ευκαιρία για διαφορετική επικοινωνία, για παράδειγμα σχετικά με τις περιβαλλοντικές σας δεσμεύσεις, τις κοινωνικές σας αξίες ή απλά για τον λόγο ύπαρξής σας. Είναι επίσης μια ευκαιρία να δημιουργήσετε επιπλέον συνδέσμους με τους πελάτες σας, οι οποίοι θα ανακαλύψουν μια άλλη πτυχή της εταιρείας σας.