
Η Γενεύη ξανασυστήνεται τουριστικά με ένα νέο concept. Πρόκειται για το «Geneva, The Resort City» που στόχο του έχει να προσελκύσει εκ νέου τους τουρίστες.
Το νέο λογότυπο του Οργανισμού Geneva Tourism επανασχεδιάστηκε απλά εστιάζοντας στη λέξη GENEVA.
Aντικατοπτρίζει τη σαφήνεια από την κομψή ευθυγράμμιση των γραμμάτων.
Το νέο σύνθημα «Επίσκεψη – Γνωριμία – Επανάληψη» αντηχεί μια πιο σύγχρονη ταυτότητα. Παράλληλα, επιβεβαιώνει τον προορισμό ως σημείο εστίασης για φίλους και οικογένεια σε όλη την Ελβετία και πέραν αυτής.
Το τολμηρό πρωτεύον μπλε λογότυπο εναρμονίζει το «μπλε» σύμπαν της πόλης. υπενθυμίζοντας το νερό, τη γαλήνη, τη ζωή και τη φρεσκάδα.
Με τον τίτλο «Γενεύη, The Resort City», η νέα ιδέα είναι ένα ηχηρό νεύμα στην πόλη που μετατρέπεται σε μια φυσική υπαίθρια παιδική χαρά αυτό το καλοκαίρι.