Η συνεργασία του Travelport με τη Delta θα μεγιστοποιήσει την αξία για τους λιανοπωλητές ταξιδιών, τις εταιρείες και τους ταξιδιώτες.

Η Delta Air Lines και η Travelport ανακοίνωσαν σήμερα μια μετασχηματιστική παγκόσμια συμφωνία διανομής, η οποία έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει περαιτέρω την παραγωγή αξίας για ολόκληρο το οικοσύστημα λιανικής πώλησης ταξιδιών, συμπεριλαμβανομένων εταιρειών διαχείρισης ταξιδιών, πρακτορείων, εταιρειών και ταξιδιωτών.

Η εμπειρία των πελατών και η πολυετής συμφωνία διανομής περιεχομένου που παρέχει στους ταξιδιώτες που συνδέονται με το Travelport απλοποιούν την πρόσβαση στο εμπλουτισμένο περιεχόμενο της Delta μέσω της πλατφόρμας Travelport+ με βελτιωμένη δυνατότητα λιανικής πώλησης για καλύτερη κατανόηση, σύγκριση και προσαρμογή προσφορών για ταξιδιώτες.

“Η νέα μας συμφωνία με την Travelport είναι ένα ακόμη μεγάλο βήμα για την αύξηση της λιανικής στο οικοσύστημα των έμμεσων καναλιών προς όφελος όλων των πελατών και των ενδιαφερομένων μερών”, δήλωσε ο Jeff Lobl, διευθύνων σύμβουλος παγκόσμιας διανομής για την Delta Air Lines.

«Εκτός από το εμπορικό μοντέλο που βασίζεται στην αξία, ευχαριστούμε την Travelport για τη συνεργασία και τη δέσμευσή τους να βελτιώνουν συνεχώς τον χώρο εργασίας της αντιπροσωπείας τους. Αυτό διασφαλίζει ότι οι πελάτες έχουν ευκολότερη πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα, είτε πρόκειται για εταιρικό ταξιδιώτη που ψωνίζει στο πλαίσιο της ταξιδιωτικής πολιτικής είτε για ταξιδιώτες αναψυχής που βρίσκουν το σωστό δρομολόγιο για τις διακοπές τους. “

Το Travelport συνεχίζει να εξελίσσει την παγκόσμια πλατφόρμα λιανικής πώλησής του, Travelport+, με τα εργαλεία λιανικής πώλησης επόμενης γενιάς και τις δυνατότητες merchandising που παρέχουν μακροπρόθεσμη αξία στο κανάλι των ταξιδιωτικών πρακτορείων.

Μια έξυπνη οθόνη πολλαπλών προϊόντων δίνει στους αγοραστές που συνδέονται με το Travelport τη δυνατότητα να έχουν εύκολη πρόσβαση στη μεγάλη ποικιλία διαθέσιμων προϊόντων από όλους τους παγκόσμιους αεροπορικούς συνεργάτες της Travelport, να τα συγκρίνουν για να βρουν τις καλύτερες επιλογές και να επιλέξουν τη σωστή επιλογή για τους πελάτες τους.

“Αυτή η νέα συμφωνία δίνει έμφαση στην κοινή δέσμευση τόσο του Travelport όσο και της Delta να βελτιώσουν τον τρόπο λιανικής πώλησης των αεροπορικών προϊόντων και να διευκολύνουν τους πράκτορες να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να επιλέξουν προσφορές που τους προσφέρουν τη μεγαλύτερη αξία”, δήλωσε ο Jason Clarke, Chief Commercial Officer, Travel Συνεργάτες στο Travelport.

«Ανυπομονούμε να εξελισσόμαστε συνεχώς και να παραδίδουμε τα εργαλεία που χρειάζονται η Delta και όλοι οι ταξιδιωτικοί συνεργάτες μας για να προσεγγίσουν αποτελεσματικά και να προσελκύσουν όλο το φάσμα των αγοραστών».

Η γενική προσέγγιση της Delta, με επίκεντρο τον πελάτη, επενδύει σε όλα τα κανάλια για να προσφέρει στους καταναλωτές μια αυξημένη εμπειρία αγορών στο προτιμώμενο κανάλι τους. Αυτή η αναδυόμενη προσέγγιση του λιανικού μετασχηματισμού θα δημιουργήσει αξία για όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς στο οικοσύστημα, ενισχύοντας τις ταξιδιωτικές εμπειρίες και διευρύνοντας τις επιλογές των πελατών.

“Η σημερινή ανακοίνωση είναι ένα ακόμη καινοτόμο ορόσημο για τη Delta και τη βιομηχανία, καθώς συνεχίζουμε να ενισχύουμε τις συνεργασίες μας προς όφελος των πελατών μας”, δήλωσε ο Lobl.