Στην αναζήτηση αξιόπιστων συμβουλών για το πού και πότε να κάνουν διακοπές θέλουν πλέον οι ταξιδιώτες. Αυτό προκύπτει από έρευνα Consumer Travel Index της εταιρείας Agressor Adventures τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν στο συνέδριο της ASTA.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι υπάρχει μια αναζωπύρωση στην επιθυμία για εξατομικευμένες υπηρεσίες μετά από μια τάση προς τις online κρατήσεις.
«Υπάρχει ένα υψηλότερο επίπεδο αβεβαιότητας όσον αφορά τα ταξίδια στις μέρες μας και οι καταναλωτές χρειάζονται βοήθεια. Οι ταξιδιώτες απολαμβάνουν το γεγονός ότι οι πράκτορες γνωρίζουν τα πάντα για την αλλαγή πρωτοκόλλων στα ταξίδια». Αυτό δήλωσε η Lisa Stierwalt, ταξιδιωτική πράκτορας της Aggressor Adventures.
Γιατί χρησιμοποιούν ταξιδιωτικούς πράκτορες οι καταναλωτές
Το 40% των ερωτηθέντων χρησιμοποιούν ταξιδιωτικό σύμβουλο για τις εξατομικευμένες προσφορές υπηρεσιών.
Σχεδόν το 60% ήθελαν να χρησιμοποιήσουν έναν σύμβουλο με βάση την ευκολία της εκ νέου κράτησης του ταξιδιού τους.
Η γνώση της βιομηχανίας και των συγκεκριμένων προορισμών ήταν ένας άλλος σημαντικός προσδιορισμός για τους ταξιδιώτες όταν επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο.
Η έρευνα της Agressor διαπίστωσε ότι το 62 % των ερωτηθέντων θέλουν να συνεργαστούν με συμβούλους με βάση τις γνώσεις τους για τη χώρα που σκοπεύουν να επισκεφτούν.
Ομοίως, το 44% εμπιστεύονται τους ταξιδιωτικούς συμβούλους λόγω της γνώσης τους σχετικά με τα έθιμα και τα πρωτόκολλα.