Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι αεροπορικές εταιρείες απέτυχαν να δώσουν σωστές πληροφορίες για τον Covid-19 στους πελάτες σύμφωνα με έρευνα του Which?.
Μερικές από τις συμβουλές που δίνουν θα μπορούσαν να οδηγήσουν στον αποκλεισμό των επιβατών από τις πτήσεις, σύμφωνα με την έρευνα.
Άτομα της Which? που εμφανίστηκαν ως πελάτες διαπίστωσαν ότι οι πράκτορες της British Airways, της easyJet, της Jet2, της Ryanair και της TUI δεν ήταν σε θέση να δώσουν σαφείς ή ακριβείς απαντήσεις.
Όπως ανέφεραν εάν οι πελάτες ακολουθούσαν τις συμβουλές, περίπου στους μισούς θα αρνούνταν την επιβίβαση και δεν θα ήταν επιλέξιμοι για επιστροφή χρημάτων.
Το προσωπικό από την Which? παρουσιάστηκε ως πελάτης. Και επικοινώνησε τηλεφωνικά με κάθε αεροπορική εταιρεία τουλάχιστον τρεις φορές.
“Όταν οι αεροπορικές εταιρείες είναι υπεύθυνες για να αποφασίσουν εάν ένας επιβάτης μπορεί να επιβιβαστεί στην πτήση του ή όχι, είναι σημαντικό το προσωπικό τους να έχει πλήρη και ακριβή κατανόηση των κανόνων”, είπε ο ταξιδιωτικός συντάκτης από την Which?Rory Boland.
Οι δήθεν πελάτες έλαβαν λανθασμένες ή ασαφείς συμβουλές σε επτά από τις 15 κλήσεις που έκαναν.
Ορισμένοι πράκτορες έλεγαν λανθασμένα ότι δεν απαιτούνταν τεστ αν είχαν εμβολιαστεί΄. Και ένας είπε ότι τα παιδιά κάτω των 12 ετών εξαιρούνται.