Κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών ταξιδιών Ιουλίου και Αυγούστου, η Emirates εξυπηρέτησε σχεδόν 1,2 εκατομμύρια πελάτες στο κέντρο της, έναντι 402.000 πελατών την ίδια περίοδο το 2020, αναδεικνύοντας την ασφαλή και ομαλή επανέναρξη των διεθνών ταξιδιών από και προς το Ντουμπάι.
Στην πραγματικότητα, το 2020, η Emirates ήταν η μεγαλύτερη διεθνής αεροπορική εταιρεία που μετέφερε πάνω από 15,8 εκατομμύρια επιβάτες, σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία της IATA World Air Transport 2021.
Από τότε που το Ντουμπάι άνοιξε ξανά για διεθνείς επισκέπτες, η Emirates επέστρεψε σταδιακά το δίκτυο και τα δρομολόγια πτήσεων από λίγες πόλεις τον Ιούλιο του 2020 σε περισσότερους από 120 προορισμούς σήμερα, ενώ περισσότερες πτήσεις θα πραγματοποιηθούν σε πάνω από 20 δρομολόγια της Emirates μέχρι τον Οκτώβριο.
Πάντα με στόχο την καλύτερη δυνατή ταξιδιωτική εμπειρία, ιδιαίτερα σε μια ταραγμένη περίοδο για διεθνή ταξίδια, η Emirates συνέχισε να παρέχει καινοτόμες νέες υπηρεσίες πελατών, να διασφαλίζει την υγεία και την ασφάλεια των πελατών και των υπαλλήλων της και να παρέχει τις πιο ενημερωμένες ταξιδιωτικές πληροφορίες για τους πελάτες σε ολόκληρο τον κόσμο. Αυτές οι επενδύσεις τους τελευταίους 12 μήνες επέτρεψαν στην Emirates να διευκολύνει την επανέναρξη των ταξιδιών ενισχύοντας παράλληλα την εμπειρία των πελατών.
Επιτρέποντας στους πελάτες να κάνουν check-in, να λάβουν την κάρτα επιβίβασής τους, να επιλέξουν θέσεις επί του σκάφους και να αφήσουν τις αποσκευές τους, τα νέα περίπτερα self-service check-in και αποσκευών της Emirates έχουν αυξημένη χρήση από την εισαγωγή του τον Σεπτέμβριο του 2020. Τον Ιούλιο και Μόνο τον Αύγουστο, πάνω από 568.000 πελάτες χρησιμοποίησαν αυτή τη βολική υπηρεσία, η οποία τους επέτρεψε να παραλείψουν τις ουρές στο γκισέ, να χαλαρώσουν στο αεροδρόμιο και να προχωρήσουν απευθείας στη μετανάστευση.