Ποσοστό 84% των επιβατών πιστεύει ότι η εφαρμογή διαβατηρίων εμβολιασμού είναι μια καλή ιδέα. Το 50% θεωρεί ότι τα διαβατήρια COVID-19 πρέπει να εφαρμοστούν τώρα.

Αυτό αναφέρουν τα αποτελέσματα έρευνας της Inmarsat σε έρευνά περισσότερων από 10.000 αεροπορικών επιβατών.

Ωστόσο το 34% θεωρεί ότι πρέπει να εφαρμοστούν μόνο όταν εμβολιαστούν όλοι.

Το υπόλοιπο 16% είτε δεν πίστευε ότι τα διαβατήρια εμβολιασμού είναι δίκαια για εκείνους που είναι κατά του εμβολιασμού.

Μεγαλύτερη προβλεψημότητα και συνέπεια αναζητούν οι επιβάτες

Η έρευνα αποκαλύπτει ότι το απρόβλεπτο των πτήσεων και η φαινομενικά μεγάλη απόκλιση στους κανονισμούς παρεμποδίζει περισσότερο την εμπιστοσύνη στα αεροπορικά ταξίδια.

Η πιθανότητα καραντίνας είναι η μεγαλύτερη ανησυχία για τους ανθρώπους (51%). Περισσότερο μάλιστα από το να κολλήσουν τον ιό στο αεροδρόμιο ή στο αεροπλάνο (43%).

Το 62% θα ήθελε όλες οι αεροπορικές εταιρείες να ακολουθούν τις ίδιες πρακτικές υγιεινής. Αυτός είναι ο σημαντικότερος παράγοντας για τους Αυστραλούς (63%).

Ένα συνεπές σύνολο προτύπων ασφαλείας ήταν ο σημαντικότερος παράγοντας και για τα έθνη στην Ασία -Ειρηνικό. Συγκεκριμένα την Ινδονησία, την Ιαπωνία και τη Σιγκαπούρη.

Η τεχνολογία βοηθάει στην αποκατάσταση της ταξιδιωτικής εμπιστοσύνης

Η ψηφιακή τεχνολογία βελτιώνει την εμπιστοσύνη πριν από την πτήση με διάφορους τρόπους.

Τα ψηφιακά διαβατήρια COVID βρέθηκαν επίσης να ενισχύουν την εμπιστοσύνη πριν από την πτήση, σε ποσοστό 47% έναντι 37% το 2020.

Το 12% των επιβατών στα ΗΑΕ, την Ιαπωνία, τον Καναδά και τη Γερμανία θεώρησαν ότι ήταν άδικα.

Άλλες σημαντικές ψηφιακές δραστηριότητες πριν την πτήση περιλαμβάνουν :

  • Ειδοποιήσεις κατάστασης προορισμού (39%).
  • Ασφάλεια αναγνώρισης προσώπου (33%).
  • Παρακολούθηση αποσκευών σε πραγματικό χρόνο (31%).

Επιπλέον, το 41% ​​των ερωτηθέντων πίστευε ότι το Wi-Fi κατά την πτήση είχε αυξηθεί σε σημασία μετά την πανδημία, σε σύγκριση με το 30% για ψυχαγωγία κατά την πτήση.

Επιλογή πτήσης με βάση τη φήμη των αεροπορικών εταιρειών

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η ικανοποίηση από τις απαντήσεις των αεροπορικών εταιρειών στην πανδημία αυξήθηκε στο 72%, αύξηση 12% σε σχέση με πέρυσι. Αυτό είναι ένα σημαντικό αποτέλεσμα για τη βιομηχανία, καθώς η φήμη των αεροπορικών εταιρειών είναι το κλειδί για την ενίσχυση των επιπέδων εμπιστοσύνης για το 50% των επιβατών.

Επιπλέον, περισσότεροι επιβάτες δήλωσαν ότι θα ταξιδέψουν μόνο με «αξιόπιστες» αεροπορικές εταιρείες, το οποίο ήταν πιο έντονο στην Αμερική με αύξηση 8% από το 2020 στο 32%.

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης διαφορές γενεών, καθώς το 28% των νεότερων επιβατών (18-44 ετών) δήλωσαν ότι ήταν πιο πιθανό να πετάξουν μόνο με «αξιόπιστες αεροπορικές εταιρείες». Το αντίστοιχο ποσοστό για τους μεγαλύτερης ηλικίας επιβάτες είναι 20%.

Επιλεκτικοί επιβάτες

Η μελέτη αποκαλύπτει επίσης ότι παράγοντες όπως η περιοχή και η ηλικία επηρεάζουν τις ατομικές προτιμήσεις των επιβατών.

Στην Αμερική, οι επιβάτες αναφέρουν ότι το Wi-Fi κατά την πτήση, η εμπειρία εξυπηρέτησης των επιβατών και η ψυχαγωγία κατά την πτήση είναι πιο σημαντικά τώρα από ό, τι πριν από την πανδημία.

Συγκριτικά, οι επιβάτες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA) θεωρούν πιο σημαντικές τις δωρεάν αποσκευές και τον επιπλέον χώρο για τα πόδια.