Καινοτομία, προσαρμοστικότητα και εύκολες ψηφιακές εμπειρίες με εξατομικευμένες και απρόσκοπτες προσωπικές εμπειρίες. Αυτό αναζητούν οι καταναλωτές από τα ταξιδιωτικά τους πλέον brands.
Αυτό προκύπτει σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της Appnovation με τίτλο Digital Innovation for the Experience Economy: Travel & Tourism.
Τρεις βασικές ενέργειες που πρέπει να λάβουν υπόψη οι ταξιδιωτικές μάρκες είναι:
- Εστίαση στον πελάτη. Διαφορετικές γενιές εκτιμούν διαφορετικά πράγματα όταν πρόκειται για την εμπειρία στο διαδίκτυο. Είναι σημαντικό να καταλάβετε τι θέλει ο πελάτης και πώς συμπεριφέρεται σε κάθε βήμα του ταξιδιού, προκειμένου να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία στην κατηγορία.
- Παρέχετε εξατομικευμένες εμπειρίες με γνώμονα τα δεδομένα. Συλλέγοντας και αναλύοντας δεδομένα, οι ταξιδιωτικές μάρκες μπορούν να δημιουργήσουν εμπειρίες που βασίζονται σε δεδομένα και είναι εξατομικευμένες για τον κάθε πελάτη. Όταν συμβαίνει αυτό με συνέπεια, ακολουθεί η πίστη και η εμπιστοσύνη των πελατών.
- Η τεχνολογία που επιτρέπει την εξατομίκευση, την επεκτασιμότητα και την προσθήκη νέων καναλιών καθώς εξελίσσονται οι προσδοκίες των πελατών είναι απαραίτητη.