Το διεθνές τμήμα εκπαίδευσης από την Ινδία είναι μια σημαντική και αναπτυσσόμενη αγορά.

Με μια προ-πανδημία ανάπτυξης περίπου 20-25%, η φοιτητική επιχείρηση βλέπει ισχυρή αναβίωση το 2021 με τάσεις που υποδηλώνουν υπέρβαση των επιπέδων της προ-πανδημίας έως το τέλος του οικονομικού έτους 2021-22.

Με σαφή πρόθεση να αξιοποιήσει αυτήν την υψηλή ευκαιρία ανάπτυξης, ο Thomas Cook (Ινδία) έχει προσφέρει ένα εκτενές χαρτοφυλάκιο για φοιτητές που καλύπτει υποστήριξη για θεωρήσεις, ταξίδια που περιλαμβάνουν πακέτα καραντίνας, ταξιδιωτική ασφάλιση, συνάλλαγμα, υπηρεσίες υγείας και ασφάλειας (COVID- αρνητική πιστοποίηση, ασφαλής γραμμή ταξιδιού με οδηγίες), κ.λπ.

Η εταιρεία έχει επιταχύνει την ψηφιακή της πρώτη στρατηγική με την έναρξη καινοτόμων λύσεων-που παρέχουν απλές, γρήγορες, απρόσκοπτες λύσεις χωρίς επαφές για Ινδούς φοιτητές που σχεδιάζουν να σπουδάσουν στο εξωτερικό. (*Στοιχεία MEA Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2021)

Με την πανδημία να έχει ως αποτέλεσμα πρωτοφανείς αποκλεισμούς, πρωτόκολλα και ροή κανονισμών, η διαδικασία αποδείχθηκε ακόμη πιο δύσκολη και αγχωτική για τους μαθητές και τους γονείς/οικογένειές τους.

Για να αντιμετωπίσει τις σημαντικές προκλήσεις των φοιτητών-πελατών της, η Thomas Cook India ακολούθησε τη στρατηγική της Digital First για την έναρξη ενός καινοτόμου υβριδικού μοντέλου-ήδη από τον Ιούνιο του 2020, που τέλειωσε με το άνοιγμα των βασικών ταξιδιών μέσω συμφωνιών «φούσκας ». Η τεχνολογικά ενεργοποιημένη λύση της Thomas Cook προσέφερε απλές γρήγορες και ανέπαφες συναλλαγές, είτε για βίζα και ταξιδιωτικές ρυθμίσεις/πακέτα καραντίνας, πιστοποίηση COVID-negative, Δωρεάν βοήθεια χωρίς χρέωση για συγκεκριμένους κανονισμούς/πρωτόκολλα υγείας ανά χώρα, Ασφάλιση COVID, μεταφορές πανεπιστημιακών τελών ή μετρητά ή προπληρωμένες κάρτες forex – με την ευκολία της απρόσκοπτης παράδοσης στο σπίτι.

Η κράτηση των απαιτήσεών τους έγινε χωρίς κόπο-το μόνο που έπρεπε να κάνει ένας μαθητής/ οικογένεια ήταν να υποβάλει ένα ηλεκτρονικό αίτημα μέσω του thomascook.in, της εφαρμογής ή της κλήσης χωρίς χρέωση/ οποιασδήποτε πρίζας από την ασφάλεια και την άνεση του σπιτιού τους.

Το πλησιέστερο κατάστημα Thomas Cook θα επικοινωνούσε με τον πελάτη και θα πληρούσε όλες τις μαθητικές του απαιτήσεις και θα εξασφάλιζε ομαλή παράδοση στο κατώφλι, συμπεριλαμβανομένων μετρητών/καρτών – μέσα σε 2 ώρες.

Ο Deepesh Verma, Senior Vice-President-Foreign Exchange, Thomas Cook (Ινδία) δήλωσε:

«Η αποστολή του παιδιού σας στο εξωτερικό για περαιτέρω εκπαίδευση είναι μια φιλοδοξία για τους περισσότερους γονείς και θέλουμε να το κάνουμε μια χαρούμενη και ομαλή εμπειρία τόσο για εσάς όσο και για το παιδί σας. Το χαρτοφυλάκιο των φοιτητών μας είναι εκτενές και υποστηρίζει το παιδί σας σε κάθε στάδιο της εκπαίδευσής του-από υποστήριξη για βίζα, ειδικούς ναύλους αεροπορικών εισιτηρίων, πακέτα καραντίνας και υπερβολικές αποσκευές έως τη δωρεάν τηλεφωνική γραμμή βοήθειας χωρίς χρέωση, υπηρεσίες πιστοποίησης covid-αρνητικών έως μεταφορές για πανεπιστημιακά τέλη , δίδακτρα, έξοδα διαβίωσης σε μετρητά και προπληρωμένες κάρτες forex που μπορείτε να συμπληρώσετε με ευκολία από την Ινδία. »

Η διαφημιστική καμπάνια τριών μερών, χρησιμοποιεί το ίδιο σύνολο πρωταγωνιστών σε διαφορετικά στάδια αυτού του ταξιδιού, για να προσφέρει ισχυρές προτάσεις για τρεις από αυτές τις βασικές υπηρεσίες με έναν ελκυστικό, χιουμοριστικό τρόπο. Οι ταινίες λειτουργούν καλά μεμονωμένα όπως και σε συνδυασμό, για να δώσουν ένα κοινό μήνυμα. Είμαστε εκεί για να σας βοηθήσουμε να περιηγηθείτε σε αυτές τις προκλήσεις – ώστε να εστιάσετε στις σπουδές σας! »