Με την ταξιδιωτική ζήτηση να αναμένεται να επιστρέψει αργά, η TUI στρέφεται σε εναλλακτικές αγορές, όπως η αυξανόμενη τάση για ταξίδια και εξ αποστάσεως εργασία καθώς λανσάρει ένα νέο πακέτο «εργασίας» σε μια προσπάθεια να γίνει ο κορυφαίος πάροχος αυτής της νέας ταξιδιωτικής υπηρεσίας, λέει η GlobalData.

Ο Gus Gardner, αναλυτής ταξιδιών και τουρισμού στην GlobalData, σχολιάζει: «Λόγω της πανδημίας, η εργασία από το σπίτι είναι πλέον συνήθης πρακτική για πολλούς και οι εργασίες θα μπορούσαν να αυξηθούν σε δημοτικότητα καθώς εισάγεται μεγαλύτερη ευελιξία. Η TUI αναγνώρισε αυτήν την αυξανόμενη τάση από νωρίς και σχεδίασε το πακέτο της έχοντας κατά νου τα απαραίτητα για απομακρυσμένη εργασία, συμπεριλαμβανομένου του Wi-Fi και ενός ειδικού χώρου εργασίας σε 30 από τα παγκόσμια ξενοδοχεία της. Η εξ αποστάσεως εργασία θα μπορούσε να γίνει το βασικό στήριγμα για πολλούς και η έγκαιρη είσοδος της TUI στην αγορά εργασίας θα μπορούσε να την καταστήσει πρώιμο ηγέτη της αγοράς ».

Μια δημοσκόπηση της GlobalData έδειξε υψηλή προτίμηση για λιγότερες επισκέψεις στο γραφείο μετά τον COVID-19 με το 29% των παγκόσμιων ερωτηθέντων να επιθυμούν να επισκέπτονται το γραφείο μόνο κάθε μήνα, κάθε τρίμηνο ή όταν ζητηθεί από τη διεύθυνση. Το 21% δεν θέλει να επισκεφθεί ξανά το γραφείο.

Ο Gardner προσθέτει: «Η αλλαγή στην εξ αποστάσεως εργασία και η προτίμηση των ανθρώπων να επισκέπτονται το γραφείο λιγότερο συχνά αποδεικνύει μια καλή ευκαιρία αγοράς για τα πακέτα εργασίας της TUI. Η πανδημία του COVID-19 ανάγκασε την εξ αποστάσεως εργασία στους περισσότερους υπαλλήλους γραφείου και η αλλαγή συναισθημάτων τους αναδεικνύει την επιθυμία να διατηρήσουν τις τρέχουσες ρυθμίσεις. Πολλοί θα είναι απελπισμένοι να ξεφύγουν και μια αλλαγή σκηνικού θα μπορούσε να προσφέρει μια αύξηση της παραγωγικότητας ».

Μια άλλη δημοσκόπηση της GlobalData διαπίστωσε ότι το 45% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι οι καλύτερες ευκαιρίες εστίασης είναι ένας λόγος για να διατηρηθεί η εξ αποστάσεως εργασία. Η απόδραση σε μια εργασία θα προσφέρει μια νέα απομακρυσμένη εργασιακή εμπειρία μακριά από τους περισπασμούς του σπιτιού και με το all inclusive φαγητό, οι εργαζόμενοι μπορούν να επικεντρωθούν στην εργασία χωρίς την πρόσθετη επιβάρυνση των καθημερινών εργασιών ».

Ο Gardner καταλήγει: «Η TUI είναι ο πρώτος ταξιδιωτικός πράκτορας που προσφέρει συγκεκριμένα πακέτα για απομακρυσμένους εργαζόμενους. Παρόλο που ορισμένες ομάδες ξενοδοχείων έχουν προσφέρει παρόμοια πακέτα στην TUI, τα περισσότερα προσφέρουν μόνο την ημερήσια χρήση ενός δωματίου. Ο ταξιδιωτικός πράκτορας έχει συνδυάσει τις βασικές απαιτήσεις εξ αποστάσεως εργασίας με μια χαλαρωτική διαμονή στα ξενοδοχεία του.

«Καθώς η ζήτηση ταξιδιού αναμένεται να πάρει χρόνο για να ανακάμψει, η στόχευση της αυξανόμενης ζήτησης για εξ αποστάσεως εργασία, προσφέροντας πακέτα εργασίας, θα αποδώσει για την TUI και θα υποστηρίξει μια ταχύτερη επιστροφή στα επίπεδα των εσόδων πριν από τον COVID για τον ταξιδιωτικό πράκτορα».