Από την 1η Δεκεμβρίου 2021, το Σίδνεϋ θα υποδεχτεί και πάλι τη ναυαρχίδα της Singapore Airlines, το Airbus A380, για να εξυπηρετήσει ακόμη περισσότερους Αυστραλούς που ελπίζουν να επανασυνδεθούν με τα αγαπημένα τους πρόσωπα πριν από την περίοδο των Χριστουγέννων.
Από το 1967, η Singapore Airlines συνδέει με ιδιαίτερο καμάρι την Αυστραλία με τον κόσμο και εξακολούθησε να την κρατά συνδεδεμένη κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, επιτρέποντας στους πελάτες της να πραγματοποιούν τα απαραίτητα ταξίδια και σε όσους χρειάζεται να επιστρέψουν στην πατρίδα τους να το κάνουν με τρόπο ασφαλή όσον αφορά το COVID-19.
Η Singapore Airlines ήταν η πρώτη αεροπορική που πέταξε με το A380 το 2007, επιλέγοντας τότε το Σίδνεϋ ως τον πρώτο προορισμό για το μεγαλύτερο επιβατικό αεροσκάφος στον κόσμο.
Ο περιφερειακός αντιπρόεδρος της Singapore Airlines, κ. Louis Arul, δήλωσε ότι η επιστροφή του A380 στο Σίδνεϋ υπογραμμίζει την ακλόνητη δέσμευση της αεροπορικής εταιρείας στην αγορά της Αυστραλίας.
“Από την έναρξη της πανδημίας COVID-19, παρά το εξαιρετικά δύσκολο και οικονομικά περιορισμένο επιχειρησιακό περιβάλλον, η Singapore Airlines επένδυσε σημαντικά για να διασφαλίσει ότι η Αυστραλία θα παραμείνει συνδεδεμένη με τον κόσμο”, δήλωσε ο κ. Arul.
“Πραγματοποιήσαμε σχεδόν 4.000 επιβατικές πτήσεις που βοήθησαν να μεταφερθούν σχεδόν 67.000 άνθρωποι στην Αυστραλία, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων ήταν Αυστραλοί που ήθελαν να επιστρέψουν στην πατρίδα τους, καθώς και 3.000 πτήσεις μόνο για φορτία, ώστε να διατηρηθούν ανοιχτοί οι βασικοί εμπορικοί δίαυλοι, επιτρέποντας την παράδοση βασικών ιατρικών προμηθειών, ατομικού προστατευτικού εξοπλισμού και εμβολίων COVID-19.
“Η σημερινή ανακοίνωση είναι ένα ακόμη σπουδαίο βήμα προς την ανάκαμψη“, πρόσθεσε ο κ. Arul.
Εξοπλισμένα με 471 θέσεις, τα A380 της Singapore Airlines περιλαμβάνουν έξι σουίτες, 78 θέσεις Business Class, 44 θέσεις Premium Economy Class και 343 θέσεις Economy Class. Οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες παγκόσμιας κλάσης της Singapore Airlines, καθώς και τις βραβευμένες ψηφιακές δυνατότητες που υποστηρίζουν μια άνετη και απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία.
Για την ευημερία των πελατών και του πληρώματος, η Singapore Airlines έχει εφαρμόσει ένα ευρύ φάσμα μέτρων υγιεινής και ασφάλειας κατά τη διάρκεια της πτήσης. Αυτά περιλαμβάνουν εκτεταμένο καθαρισμό της καμπίνας και μυριάδες ψηφιακές λύσεις για την υποστήριξη μιας απρόσκοπτης ταξιδιωτικής εμπειρίας.
Επίσης, όλα τα αεροσκάφη της Singapore Airlines είναι εξοπλισμένα με προηγμένα συστήματα φίλτρων HEPA που ανανεώνουν όλο τον αέρα της καμπίνας κάθε τρία λεπτά, παρέχοντας ένα ασφαλέστερο περιβάλλον κατά τη διάρκεια της πτήσης. Επιπλέον, κατά την επιβίβαση, η Singapore Airlines προσφέρει στους επιβάτες της ένα πακέτο φροντίδας που περιέχει μάσκα προσώπου, απολυμαντικό χεριών και απολυμαντικά μαντηλάκια επιφανειών. Τέλος, όλοι οι πελάτες και το πλήρωμα υποχρεούνται να φορούν μάσκες καθ’ όλη τη διάρκεια της πτήσης τους, με εξαίρεση την ώρα των γευμάτων.