Tη μεγάλη της επιστροφή ετοιμάζει η ταξιδιωτική διαφήμιση, καθώς τα ταξιδιωτικά brands επαναφέρουν τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές. Αυτό αναφέρει η έκθεση Business Intelligence – Travel της Zenith.
Συγκεκριμένα, προβλέπει ότι η ταξιδιωτική διαφήμιση σε 13 βασικές αγορές θα επεκταθεί κατά 24% το 2021. Δύο φορές ταχύτερα από τη διαφημιστική αγορά στο σύνολό της, πριν αγγίξει την την ανάπτυξη 36% το 2022 και 19% το 2023.
Καθώς τα παγκόσμια ταξίδια αρχίζουν να ανακάμπτουν, οι ταξιδιωτικές επωνυμίες πρέπει να οικοδομήσουν ξανά τις σχέσεις τους με τους καταναλωτές.
Πάντα βέβαια προσαρμόζονται στην πραγματικότητα των ταξιδιών μετά την COVID-19.
Η ταξιδιωτική διαφήμιση ήταν μία από τις κατηγορίες που επλήγησαν περισσότερο από τον COVID-19. Ειδικότερα, έχασε σχεδόν το ήμισυ της αξίας της το 2020 (46%).
Παράλληλα, η αγορά διαφημίσεων στο σύνολό της συρρικνώθηκε μόλις κατά 4%.
Η Zenith εκτιμά ότι οι ταξιδιωτικές διαφημίσεις μειώθηκαν από 18,0 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2019 σε 9,7 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ το 2020.
Ταυτόχρονα, το κόστος των ταξιδιωτικών διαφημίσεων θα εξακολουθήσει να είναι 33% χαμηλότερο από το επίπεδο του 2019 φέτος.
Το ταξίδι έχει μετατραπεί σε μια ψηφιακή εμπειρία
Οι διαφημιστές ταξιδιών ξοδεύουν περισσότερα στην ψηφιακή διαφήμιση από το μέσο επώνυμο brand – 63% το 2020, σε σύγκριση με 58% κατά μέσο όρο.
Η ψηφιακή ταξιδιωτική διαφήμιση στοχεύει να προσελκύσει τους καταναλωτές στο αρχικό στάδιο της έρευνας. Aυτό γίνεται μέσω της διαφήμισης αναζήτησης και των διαφημίσεων προβολής και βίντεο εντός σχετικού περιεχομένου.
Η Zenith προβλέπει ότι οι ψηφιακές διαφημίσεις από ταξιδιωτικές επωνυμίες θα αυξηθούν κατά 6% ετησίως μεταξύ 2019 και 2023.
Μέχρι το 2023 οι ταξιδιωτικές επωνυμίες θα δαπανούν το 70% του προϋπολογισμού τους στην ψηφιακή διαφήμιση, μια αύξηση από 63% το 2020.
Η αναζήτηση νέων ταξιδιωτών σε Ασία και Ανατολική Ευρώπη
Η Zenith αναμένει ότι η ταχύτερη ανάπτυξη στις ταξιδιωτικές διαφημίσεις θα προέλθει από την Ινδία και τη Ρωσία.
Εκεί οι ταξιδιωτικές διαφημίσεις θα είναι 31% και 21% αντίστοιχα πάνω από τη βασική γραμμή του 2019 έως το 2023.
Το ίδιο ισχύει για την Κίνα και την Πολωνία, όπου οι διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 16% και 14% αντίστοιχα μεταξύ 2019 και 2023.
Η ισχυρή αγορά διαφημίσεων των ΗΠΑ ωθεί προς τα πάνω τις τιμές των μέσων ενημέρωσης.
Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο οι ταξιδιωτικές διαφημίσεις θα είναι 13% υψηλότερες εκεί το 2023 και το 2019.