Το UKinbound δημοσίευσε εντελώς νέα στοιχεία που δείχνουν ότι τα μέλη του αναμένουν ότι οι διεθνείς επισκέπτες θα μειωθούν κατά 75% τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο, σε σύγκριση με το 2019.

Το 2019 ο εισερχόμενος τουρισμός κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ήταν αξίας 4,25 δισεκατομμυρίων λιρών για την οικονομία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Σε μια πρόσφατη έρευνα με τους τουριστικούς πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου, τους παρόχους καταλυμάτων και τα μέλη , που πραγματοποιήθηκε πριν από τους τελευταίους περιορισμούς της Omicron, το 89% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ο αριθμός των διεθνών αφίξεων/επισκεπτών Νοεμβρίου/Δεκεμβρίου θα ήταν χαμηλότερος από τους αριθμούς του 2019.

Από αυτές τις επιχειρήσεις, τέσσερις στις πέντε δήλωσαν ότι αναμένουν πτώση άνω του 75%, υποδεικνύοντας ότι αν και πολλοί περιορισμοί στα σύνορα του Ηνωμένου Βασιλείου έχουν αρθεί, η χώρα δεν αναμένει εισροή διεθνών επισκεπτών πριν από τα Χριστούγεννα.

Η έρευνα ρώτησε επίσης εάν διεθνείς πελάτες ακύρωσαν ένα ταξίδι στο Ηνωμένο Βασίλειο τον Νοέμβριο/Δεκέμβριο του 2021. Η αναβολή της επίσκεψής τους για το 2022 ήταν ο κύριος λόγος που δόθηκε, ωστόσο αναφέρθηκαν επίσης τα ποσοστά κρουσμάτων Covid-19 στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι απαιτήσεις δοκιμών.

Πραγματοποιήθηκε πρόσθετη ανάλυση για να κατανοηθεί πώς η άρση των περιορισμών επηρέασε τους εισερχόμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τις εταιρείες διαχείρισης προορισμών που εδρεύουν εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι οποίοι, μαζί με άλλους μεσάζοντες, πριν από την πανδημία έφεραν πάνω από το 60 τοις εκατό όλων των διεθνών επισκεπτών.

Κατά μέσο όρο, αυτές οι επιχειρήσεις ανέφεραν ότι αναμένουν τα έσοδα για το 2021 να είναι μειωμένα κατά 93% σε σύγκριση με το 2019.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο διευθύνων σύμβουλος της UKinbound Joss Croft, δήλωσε: «Πριν από την ανακοίνωση των τελευταίων περιορισμών της Omicron, ο εισερχόμενος τουρισμός η βιομηχανία αντιμετώπιζε ήδη έναν σκληρό χειμώνα.

«Με τα ετήσια έσοδα να έχουν μειωθεί κατά 93% και τους διεθνείς επισκέπτες να αναμένεται να μειωθούν κατά 75% κατά τη διάρκεια μιας κρίσιμης περιόδου του έτους, τα Χριστούγεννα, οι επιχειρήσεις κάνουν πατινάζ σε λεπτό πάγο».