Στην παροχή θετικών και ενδυναμωτικών εμπειριών για τις κοινότητες που επισκέπτονται επικεντρώνονται οι επισκέπτες.
Αυτό δείχνει νέα έρευνα του Economist Impact στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 4.500 άνθρωποι. Προέρχονταν από εννέα χώρες στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, συμπεριλαμβανομένης της Ινδίας.
Η άνοδος του «συνειδητού ταξιδιώτη» παρουσιάζει ολοένα και περισσότερο μια ευκαιρία για ταξίδι πέρα από τα πεπατημένα.
Τα ταξίδια στην καρδιά των κοινοτήτων παρουσιάζουν μια μοναδική ευκαιρία για την αναβίωση των τοπικών οικονομιών στην Ινδία.
Πάνω από τα δύο τρίτα των Ινδών λένε ότι είναι σημαντικό για αυτούς να δημιουργούν θετικό αντίκτυπο για τους ντόπιους.
Το 58% αναφέρει ότι είναι σημαντικό να μην συμβάλλουν σε ζητήματα όπως ο υπερτουρισμός.
Περισσότερο από το 60% των ανθρώπων στην Ινδία γνωρίζουν ότι οι κοινότητες χρειάζονται οικονομική ανάκαμψη. Για το λόγο αυτό θα εξετάσουν το πού ταξιδεύουν και πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους.
Το 67% των Ινδών λένε ότι θα είναι πιο συνειδητοποιημένοι όταν πρόκειται να εξοικειωθούν με το τι είναι σημαντικό για τις κοινότητες που επισκέπτονται και πώς μπορούν να συνεισφέρουν.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των Ινδών δίνουν σημασία στη χρήση του ταξιδιού ως τρόπο ουσιαστικής σύνδεσης με τις κοινότητες και τον πολιτισμό. Το 60%πιστεύει ότι είναι σημαντικό να βυθιστούν στις τοπικές κοινότητες.
Πάνω από το 50%των Ινδών ταξιδιωτών θεωρούν ότι οι λύσεις που βασίζονται στην τεχνολογία μπορούν να κάνουν την τουριστική βιομηχανία πιο περιεκτική.
Η έρευνα υπογραμμίζει επίσης πώς η ταξιδιωτική επανάσταση παρουσιάζει νέες ευκαιρίες για τις αγροτικές περιοχές. Ιδιαίτερα εκείνες στις αναδυόμενες οικονομίες, καθώς οι ταξιδιώτες γίνονται πιο ανοιχτοί στην εξερεύνηση νέων τρόπων ταξιδιού και ζωής.
Το 69%των ταξιδιωτών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν ένα ασφάλιστρο για μια εμπειρία που υποστηρίζει πρακτικές αειφόρου τουρισμού.
Το 68% δηλώνει ότι είναι πρόθυμο να παραιτηθεί από ανέσεις και πολυτέλειες στις διακοπές.
Το 64% είναι έτοιμο να αποφύγει προορισμούς διακοπών που αντιμετωπίζουν προκλήσεις βιωσιμότητας.