Το αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ εισήγαγε δωρεάν ασφάλιση καθυστέρησης πτήσης με πλήρως αυτοματοποιημένη αποζημίωση για τα εγγεγραμμένα μέλη του «HKairport Rewards» στο «My HKG», την επίσημη εφαρμογή για κινητά της HKIA.
Ενεργοποιεί αυτόματα αξιώσεις όταν πληρούνται οι προϋποθέσεις και διαχειρίζεται ολόκληρη τη διαδικασία αξίωσης ψηφιακά στην εφαρμογή για κινητά.
Η δωρεάν ασφάλιση καθυστέρησης πτήσης, που έχει αναληφθεί από την ZA International Insurance Broker Limited (ZA), θα αποζημιώσει HKD300 στους εγγεγραμμένους επιβάτες όταν οι πτήσεις τους από την HKIA καθυστερούν έξι ή περισσότερες ώρες, χωρίς να απαιτούνται δικαιολογητικά έγγραφα κατά τη διαδικασία αξίωσης.
Οι εγγεγραμμένοι επιβάτες που διαθέτουν έγκυρο δελτίο ταυτότητας του Χονγκ Κονγκ και αεροπορικό εισιτήριο μετ’ επιστροφής προς το Χονγκ Κονγκ δικαιούνται επίσης δωρεάν προστασία από τον Covid-19 που παρέχεται από το ZA Relief Fund.
Το αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ διακίνησε τους πρώτους 11 μήνες του έτους 1,2 εκατομμύρια επιβάτες και 130.300 πτήσεις μειώθηκαν κατά 86,3% και 12,0%, αντίστοιχα.
Η επιβατική κίνηση παρέμεινε σε σημαντικά χαμηλό επίπεδο σε σύγκριση με το επίπεδο προ πανδημίας που καταγράφηκε το 2019.
Τον Νοέμβριο του 2021, οι εξερχόμενοι επιβάτες από την ηπειρωτική Κίνα προς τη Βόρεια Αμερική κατέγραψαν σημαντικές αυξήσεις.
Σε κυλιόμενη βάση 12 μηνών, η HKIA διαχειρίστηκε 1,3 εκατομμύρια επιβάτες και 142.960 μετακινήσεις πτήσεων, σημειώνοντας μείωση 91,1% και 21,5% σε ετήσια βάση. Το φορτίο που διακινήθηκε ήταν 5,0 εκατομμύρια τόνοι, σημειώνοντας αύξηση 11,6% από έτος σε έτος.