Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τις πέντε κορυφαίες συστάσεις για το πώς να κάνετε έναν τουριστικό προορισμό «έξυπνο», δημοσίευσε η Mabrian Technologies.
Πολλοί προορισμοί πλέον αναγνωρίζουν ότι χρειάζονται μια βαθύτερη κατανόηση των παραγόντων που οδηγούν στη ζήτηση τους.
Έτσι θα μπορούν να προβλέψουν καλύτερα αλλά και να επηρεάσουν τους ταξιδιώτες όταν αποφασίζουν να κάνουν κράτηση για διακοπές.
Τι διαχωρίζει έναν «μέσο» προορισμό από έναν «έξυπνο» προορισμό
Ένα από τα πιο σημαντικά -αλλά ίσως πιο δύσκολο να επιτευχθούν- πράγματα που πραγματικά κάνουν έναν προορισμό «έξυπνο» είναι η κουλτούρα που βασίζεται στα δεδομένα.
«Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η λύση βρίσκεται στη σωστή χρήση της ταξιδιωτικής νοημοσύνης, υπογραμμίζει ο Carlos Cendra , Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ στη Mabrian
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η χρήση δεδομένων, που βασίζεται σε ανάλυση πολλαπλών πηγών πληροφοριών.
Μπορεί να βοηθήσει τους προορισμούς να έχουν πολύτιμες γνώσεις για να προβλέψουν τις τάσεις της αγοράς, ώστε να μπορούν να σχεδιάσουν σχέδια και στρατηγικές τουριστικού μάρκετινγκ.
Για να βοηθήσουμε ολόκληρο τον κλάδο να προχωρήσει, συγκεντρώσαμε πρόσφατα τις πέντε κορυφαίες συμβουλές που πιστεύουμε ότι οι προορισμοί θα πρέπει να εξετάζουν αυτή τη στιγμή για να κάνουν τον προορισμό τους έξυπνο.»
5 συμβουλές για να κάνετε «έξυπνο» έναν τουριστικό προορισμό
- Εντοπίστε και επιλέξτε τις κατάλληλες πηγές και εργαλεία δεδομένων για εσάς.
- Χρησιμοποιήστε χρήσιμες πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο.
- Ενσωματώστε μια κουλτούρα αποφάσεων που βασίζεται σε δεδομένα στον οργανισμό σας.
- Να είστε ανθεκτικοί και να ανταποκρίνεστε γρήγορα στις αλλαγές.
- Παρακολούθηση και μέτρηση του αντίκτυπου μιας απόφασης.