Σύνταξη: tourismtoday.gr
Το 2022 είναι η χρονιά της ταξιδιωτικής ανάκαμψης, αποκαλύπτει έρευνα του Tripadvisor, σε συνεργασία με την Ipsos MORI.
Η μελέτη συναισθήματος Ipsos MORI και δεδομένων του Tripadvisor δείχνει υψηλή ζήτηση το 2022 για ταξίδια και μάλιστα περισσότερα. Και παράλληλα ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να διατηρούν πρωτόκολλα ασφαλείας για να κερδίσουν τους ταξιδιώτες.
Το «Travel in 2022-A Look Ahead», συνδυάζει την ανάλυση του συναισθήματος των καταναλωτών, που συγκεντρώθηκε από την Ipsos MORI για λογαριασμό του Tripadvisor.
Η έρευνα σε πέντε μεγάλες διεθνείς αγορές και η ανάλυση συμπεριφοράς δείχνει πολλά ταξιδιωτικά μοτίβα, σύμφωνα με αναζητήσεις στο Tripadvisor. Όπως:
- Τη μέση διάρκεια ταξιδιού που έχει προγραμματιστεί για το 2022.
- Το ποσό που θέλουν να ξοδέψουν οι ταξιδιώτες.
- Πώς έχουν αλλάξει οι στάσεις και οι συμπεριφορές σε σχέση με τα ταξίδια σε σύγκριση με την προ-πανδημία.
Οι εξωτερικοί παράγοντες όπως οι παραλλαγές του COVID-19, οι διεθνείς ταξιδιωτικοί κανόνες και οι ελλείψεις προσωπικού εξακολουθούν να αποτελούν απειλές για τις συμπεριφορές των ταξιδιωτών.
Οι τουριστικές επιχειρήσεις που τηρούν τα πρότυπα ασφαλείας θα κερδίσουν τις καρδιές των ταξιδιωτών.
«Παρά τις νέες παραλλαγές του COVID-19, οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο εξακολουθούν να θέλουν να ταξιδεύουν και να εξερευνούν, δήλωσε η Kanika Soni Γενική Εμπορική Διευθύντρια του Tripadvisor.
Αυτό είναι εμφανές στα δεδομένα αναζήτησης μας από μήνα σε μήνα, τα οποία δείχνουν μια σταθερή, υγιή αύξηση στις προβολές σελίδων μετά τις διακοπές.
Οι ταξιδιώτες προσαρμόζονται γρήγορα στις τοπικές συνθήκες δημόσιας υγείας, με την καθαριότητα και την ασφάλεια να παραμένουν σημαντικοί παράγοντες στον προγραμματισμό τους.»
Η έκθεση συνεχίζει να δείχνει ότι η πανδημία βαραίνει το μυαλό των ανθρώπων σε όλες τις χώρες που περιλαμβάνονται στη μελέτη.
Τα καλά νέα είναι ότι οι αναφερόμενες ταξιδιωτικές προθέσεις για το 2022 σε σύγκριση με το 2019 και η ανάλυση της προγραμματισμένης μέσης δαπάνης ταξιδιού δείχνουν προοπτικές για μια ισχυρή χρονιά μπροστά στον κλάδο της φιλοξενίας.
Τα προγραμματισμένα ταξίδια το 2022 ξεπερνούν τα ταξίδια του 2019
Στις πέντε βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο που ερευνήθηκαν, οι ταξιδιώτες αναψυχής το 2022 ξεπερνούν τα αναφερόμενα πριν από την πανδημία επίπεδα.
- Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 78% είναι πιθανό να ταξιδέψει για αναψυχή το 2022, σε σύγκριση με το 72% που ταξίδεψαν για αναψυχή το 2019.
- Στις ΗΠΑ, η πρόθεση ταξιδιών αναψυχής για το 2022 αυξήθηκε κατά 8 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2019. Το 71% λέει ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει για αναψυχή το 2022.
- Η Σιγκαπούρη πρωτοστατεί στην αισιοδοξία για τα ταξίδια. Το 82% είναι πιθανό να κάνει διακοπές το 2022, αύξηση 2 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το 2019.
- Σε Αυστραλία το 72% σχεδιάζει ένα ταξίδι αναψυχής το 2022. Το ποσοστό αυξήθηκε κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2019.
- Στην Ιαπωνία σχεδιάζει να ταξιδέψει φέτος το 51%, αυξημένο 5 ποσοστιαίες μονάδες από όσους ανέφεραν ότι ταξίδεψαν το 2019.
Η μέση δαπάνη ανά ταξίδι για το 2022 υπερβαίνει αυτή του 2019
Η μέση δαπάνη ανά ταξίδι φέτος υπερβαίνει αυτή του 2019, καθώς οι ταξιδιώτες προσπαθούν να βελτιώσουν την ταξιδιωτική τους εμπειρία.
- Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες αναμένεται να ξοδέψουν 29% περισσότερο στο μέσο ταξίδι τους το 2022 από ό,τι το 2019.
- Στην Αυστραλία, οι μέσες τιμές κρατήσεων αναμένεται να αυξηθούν κατά 16% το 2022 σε σύγκριση με το 2019.
- Οι τιμές των κρατήσεων των ταξιδιωτών από τη Σιγκαπούρη αναμένεται επίσης να αυξηθούν κατά μέσο όρο κατά 7%.
- Ο μέσος Ιάπωνας ταξιδιώτης αναμένει να ξοδέψει 30% λιγότερα το 2022 σε σύγκριση με το 2019.
- Στην Ιταλία, η μέση δαπάνη κρατήσεων αναμένεται να μειωθεί κατά 19%.
- Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι Βρετανοί σχεδιάζουν να ξοδέψουν ελαφρώς λιγότερα για ταξίδια το 2022 από ό,τι το 2019 (-1%).
Μεταβαίνοντας από τη συμπεριφορά στο συναίσθημα
Πάνω από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών σε καθεμία από τις πέντε αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι είναι πιο σημαντικό τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία να ξεκουραστούν σε ένα μεγάλο ταξίδι.
- Στις ΗΠΑ, περίπου 3 στους 10 Αμερικανούς (29%) που ταξίδεψαν για αναψυχή το 2019 δήλωσαν ότι είναι πιο σημαντικό τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία να ξεκουραστούν σε ένα μεγάλο ταξίδι.
- Το 28% των ταξιδιωτών από τη Σιγκαπούρη και την Αυστραλία, το 27% των Ιαπώνων ταξιδιωτών και το 25% των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν το ίδιο.
Τα ταξίδια εσωτερικού συνεχίζουν να πρωτοστατούν
Ενώ ένα σημαντικό ποσοστό στις περισσότερες από τις αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό για αναψυχή το 2022, το ταξίδι εντός της χώρας καταγωγής εξακολουθεί να είναι η πιο κερδισμένη επιλογή.
- Το 74% από τη Σιγκαπούρη σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εσωτερικό για αναψυχή, σε σύγκριση με το 53% που σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό για αναψυχή.
- Το 73% των Βρετανών σχεδιάζει να ταξιδέψει στο Ηνωμένο Βασίλειο για αναψυχή σε σύγκριση με το 48% που σχεδιάζει να ταξιδέψει στο εξωτερικό.
- Στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία, το 68% σε κάθε αγορά δήλωσε ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει στο εσωτερικό το 2022. Το 29% των Αμερικανών δήλωσε ότι είναι πιθανό να ταξιδέψει στο εξωτερικό το 2022 σε σύγκριση με το 38% των Αυστραλών.
- Το 50% των Ιαπώνων είναι πιθανό να ταξιδέψει στη χώρα τους το 2022, σε σύγκριση με το 10% αυτών που είναι πιθανό να ταξιδέψουν διεθνώς.
Οι ταξιδιώτες αναζητούν νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες το 2022 και μετά
Περισσότεροι από το ένα τρίτο έως σχεδόν οι μισοί ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ (41%), Ηνωμένο Βασίλειο (38%), Αυστραλία (46%), Ιαπωνία (34%) και Σιγκαπούρη (49%) θα ταξιδέψουν σε έναν προορισμό που δεν είχαν πάει ποτέ πριν.
Σημαντικό να «βλέπουν νέα μέρη» όταν σκέφτονται τα μελλοντικά ταξιδιωτικά τους σχέδια, δήλωσαν:
- Το 75% ταξιδιωτών από ΗΠΑ.
- Το 74% από την Αυστραλία.
- Το 73% τουριστών από Σιγκαπούρη.
- Το 70% από Βρετανία.
- Το 59% ταξιδιωτών από την Ιαπωνία.
Οι τρεις σημαντικότεροι παράγοντες για ταξίδια
Οι τρεις σημαντικότεροι παράγοντες για τα μελλοντικά ταξιδιωτικά σχέδια σε έναν προορισμό ήταν:
- Βλέποντας νέα μέρη.
- Νέες εμπειρίες.
- Μαθαίνοντας για την ιστορία και τον πολιτισμό.
Πιο σημαντικό τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία να επιλέξουν έναν προορισμό όπου μπορούν να βυθιστούν σε «αυθεντικές τοπικές εμπειρίες», δήλωσε το:
- 44% των ταξιδιωτών της Σιγκαπούρης.
- 38% των Αυστραλών.
- 34% των Αμερικανών και των ταξιδιωτών του Ηνωμένου Βασιλείου.
- 25% των ταξιδιωτών από την Ιαπωνία.
Τόσο στις ΗΠΑ όσο και στην Αυστραλία, το 30% των ταξιδιωτών είπε ότι είναι πιο σημαντικό τώρα να «πακετάρουν όσο το δυνατόν περισσότερες δραστηριότητες» στα ταξίδια των διακοπών τους.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 28% είπε ότι είναι πιο σημαντικό για αυτούς να σχεδιάσουν μια γεμάτη δράση ταξιδιωτική εμπειρία το 2022 ή μετά.
Περίπου 2 στους 10 ταξιδιώτες επιλέγουν το 2022 και μετά περισσότερες πολιτιστικές με καθοδήγηση δραστηριότητες και περιηγήσεις. Στόχος είναι να μάθουν, να χαλαρώσουν και να δουν όλα όσα έχει μια περιοχή να προσφέρει.
Οι βασικοί παράγοντες στη λήψη αποφάσεων ταξιδιού το 2022
Ο αριθμός των κρουσμάτων COVID-19, τα πρωτόκολλα ασφαλείας, οι περιορισμοί καραντίνας και η καθαριότητα είναι οι βασικοί παράγοντες στη λήψη αποφάσεων ταξιδιού το 2022.
Τα μέτρα καθαριότητας μιας επιχείρησης φιλοξενίας θα είναι σημαντικός παράγοντας λήψη αποφάσεων ταξιδιού το επόμενο έτος. Αλλά και μετά τη μείωση των κρουσμάτων COVID-19 παγκοσμίως, για το:
- 85% των ταξιδιωτών από τη Σιγκαπούρη.
- 74% των Αυστραλών.
- 73% των Ιαπώνων τουριστών.
- 72% των Βρετανών.
- 70% των Αμερικανών.
Περίπου 7 στους 10 ερωτηθέντες σε καθεμία από τις αγορές είπαν ότι οι προορισμοί που έχουν χαμηλό αριθμό κρουσμάτων COVID-19 είναι σημαντικοί όταν λαμβάνουν απόφαση για το πού θα ταξιδέψουν.
Για ποιο λόγο δεν θα ταξιδέψουν το 2022
Φέτος δεν θα ταξιδέψει λόγω της αβεβαιότητας σχετικά με πιθανούς ταξιδιωτικούς περιορισμούς, το:
- 55% από την Σιγκαπούρη.
- 47% των Αυστραλών.
- 33% από ΗΠΑ.
- 32% των Βρετανών.
- 25% από Ιαπωνία.