![milos-kleftiko](https://www.tourismtoday.gr/wp-content/uploads/2021/03/milos-kleftiko-696x434.jpg)
Πρόγραμμα δράσεων τουριστικής προβολής ενέκρινε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Μήλου. Σκοπός του είναι η μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και η επικέντρωση, αναφορικά με τα κοινά – στόχους.
Στη στρατηγική του Δήμου Μήλου, προκειμένου να γίνουν πράξη οι ανωτέρω στοχεύσεις, εντάσσονται για το 2022 τα εξής:
- Αξιοποίηση γνωριμιών από συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν σε εκθέσεις και διαδικτυακές συμμετοχές.
- Φιλοξενία στο νησί σημαντικών ταξιδιωτικών δημοσιογράφων και bloggers.
- Πραγματοποίηση επαφών με ταξιδιωτικούς οργανισμούς που διακινούν ποιοτικό τουρισμό από το εξωτερικό.
- Σχεδιασμός παρουσιάσεων σε τουριστικούς πράκτορες, δημοσιογράφους, bloggers κλπ.
- Συνεργασία με αναγνωρισμένο γραφείο συμβούλων για καλύτερη υποστήριξη των προσπαθειών του Δήμου και των φορέων της Μήλου.
- Διοργάνωση δράσεων για την καλύτερη οργάνωση και προβολή των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του νησιού.
- Υλοποίηση μίας νέας, εξαιρετικά ανταγωνιστικής, πολύγλωσσης ιστοσελίδας και σχετικού βίντεο, που θα προβάλλουν τη φυσική ομορφιά του νησιού, καθώς και το σύνολο των δραστηριοτήτων.
- Εκπόνηση μελέτης βιώσιμου τουρισμού που θα περιλαμβάνει νέο στρατηγικό σχεδιασμό και δημιουργία ταυτότητας προορισμού (destination brand)
- Συνδιοργάνωση με τον επιχειρηματικό κόσμο του νησιού καμπάνιας προβολής, βασισμένης στις αρχές του διαδικτυακού μάρκετινγκ.
- Πραγματοποίηση ζωντανών μεταδόσεων σε ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ.
- Παροχή διευκολύνσεων στην πραγματοποίηση διαφημιστικών γυρισμάτων και φωτογραφήσεων μεγάλων οίκων μόδας, διαφημιστικών εταιρειών, τηλεοπτικών καναλιών κλπ.