Το Britain and Ireland Marketplace (BIM), που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιανουαρίου στο O2 Intercontinental και διαδικτυακά την 1η Φεβρουαρίου, δημοσιεύει αριθμό ρεκόρ συμμετεχόντων.
Η υβριδική εκδήλωση, που συνδιοργανώθηκε από την ETOA και το UKinbound, πέτυχε αυτά τα υψηλά επίπεδα συμμετεχόντων παρά τον αριθμό των εισερχόμενων επισκεπτών στο Ηνωμένο Βασίλειο που υπέστη καταστροφική πτώση τα τελευταία δύο χρόνια.
Σε νέα στοιχεία που εκδόθηκαν από τους δύο οργανισμούς, το 87% των τουριστικών πρακτόρων έχει δει πτώση άνω του 50% στις δραστηριότητές τους. «Αυτό συγκαλύπτει τη σοβαρότητα της κατάστασης», δήλωσε ο Tom Jenkins, Διευθύνων Σύμβουλος της ETOA. «Αυτά τα στοιχεία περιλαμβάνουν τα εξερχόμενα ταξίδια.
Το ποσοστό για εκείνες τις εταιρείες που πωλούν σε επισκέπτες που έρχονται στο Ηνωμένο Βασίλειο θα ήταν πιο κοντά στο 90% με πτώση 90%. Κατά την περίοδο 2020-21, σχεδόν 50 δισεκατομμύρια £ από τα κέρδη από τις εξαγωγές έχουν πάει. Αυτό ήταν εξαιρετικά ευπαθές προϊόν: μπορεί να πουλήσετε αυτοκίνητο του περασμένου έτους: δεν μπορείτε να πουλήσετε τις περσινές διακοπές. Αυτά τα χρήματα έχουν πάει.
«Αλλά οι κρατήσεις που λάβαμε για το BIM αποδεικνύουν ότι υπάρχει ανθεκτικότητα στην αγορά. Οι συμμετέχοντες σε αυτήν την εκδήλωση είναι εκεί για να επιβεβαιώσουν τις δουλειές της τελευταίας στιγμής για το 2022 και να κάνουν κρατήσεις για το 2023.
Η συμμετοχή είναι 50% αυξημένη σε επίπεδα πριν από την Covid είναι ενθαρρυντική. Τα μέλη της ETOA στη Βόρεια Αμερική έχουν καταστήσει σαφές ότι υπάρχει άνευ προηγουμένου ζήτηση για Ευρωπαϊκές Διακοπές φέτος και το Ηνωμένο Βασίλειο θα είναι μέρος αυτής της ανάκαμψης.
Λάβαμε επίσης πρωτοφανή επίπεδα υποστήριξης από το Visit England, το Visit Wales, το Visit Scotland και το Tourism Ireland. Οι συνεισφορές τους επέτρεψαν σε πάνω από 140 προμηθευτές να εγγραφούν και αναμένουμε πολλούς περισσότερους τις επόμενες ημέρες», πρόσθεσε ο Jenkins.
«Η υβριδική μορφή επιτρέπει επίσης στη BIM να αναπτύξει ένα ευρύ φάσμα αγοραστών. Η φυσική εκδήλωση είναι εκεί για όσους θέλουν και μπορούν να παρευρεθούν αυτοπροσώπως. Το διαδικτυακό εργαστήριο δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές να παρευρεθούν από κάθε αγορά, ανεξάρτητα από την τοποθεσία τους.
170 μεμονωμένοι υπεύθυνοι αγορών παρευρίσκονται κατά τη διάρκεια των δύο ημερών, από τοποθεσίες τόσο μακριά όπως η Καλιφόρνια και η Σαγκάη.
Ο Joss Croft, Διευθύνων Σύμβουλος της UKinbound, δήλωσε: «Ήταν μια τρομερή διετία για τον κλάδο, αλλά χαίρομαι που τόσοι πολλοί αγοραστές παρακολουθούν αυτήν την κοινή εκδήλωση UKinbound και ETOA. Αυτό δίνει κάποια συγκρατημένη αισιοδοξία τόσο για την ερχόμενη σεζόν όσο και για την ανάκαμψη το 2023».