Διψήφια ανάπτυξη κατέγραψε η αγορά ειδών προσωπικής πολυτελείας της Κίνας το 2021 παρά τη συνεχιζόμενη πανδημία του Covid-19.
Αυτό αναφέρει πρόσφατη έκθεση της Bain & Company που δόθηκε στη δημοσιότητα.
Πέρυσι, οι Κινέζοι καταναλωτές ξόδεψαν σχεδόν 471 δις. γιουάν (74,3 δις. δολάρια ΗΠΑ) σε προσωπικά είδη πολυτελείας. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται πολυτελή ρούχα, παπούτσια, προϊόντα ομορφιάς, κοσμήματα και άλλες κατηγορίες, αλλά όχι ταξίδια και εμπειρίες. Η εν λόγω τάση παρουσιάζει μια αύξηση 36% από το 2020.
Σε σύγκριση με το 2019, η αγορά προσωπικής πολυτέλειας της Κίνας σχεδόν διπλασιάστηκε. Οι καταναλωτές ξόδευαν περισσότερα στο εσωτερικό λόγω των διεθνών ταξιδιωτικών περιορισμών, ανέφερε η έκθεση.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, το μερίδιο της Κίνας στην αγορά πολυτελών προϊόντων αυξήθηκε από περίπου 20% το 2020 σε περίπου 21% το 2021.
Διαδικτυακές πωλήσεις
Το 2021, οι διαδικτυακές πωλήσεις ειδών πολυτελείας στην Κίνα αυξήθηκαν σχεδόν κατά 56%, σε σύγκριση με ρυθμό αύξησης 30% για τις πωλήσεις στα καταστήματα.
Όσον αφορά την κατηγορία των ειδών πολυτελείας, τα δερμάτινα είδη παρουσίασαν την ταχύτερη ανάπτυξη, με 60% σε ετήσια βάση.
Ακολούθησε η μόδα και ο τρόπος ζωής με περίπου 40% το καθένα, σύμφωνα με την έκθεση.
Εν τω μεταξύ, οι δαπάνες για κοσμήματα αυξήθηκαν κατά 35%, ενώ οι δαπάνες για ρολόγια υψηλής ποιότητας και ομορφιάς πολυτελείας αυξήθηκαν περίπου κατά 30% και 20%, αντίστοιχα.