Μειωμένος είναι αυτή την περίοδο ο αριθμός των καταγγελιών των τουριστικών επιχειρήσεων συγκριτικά με πέρυσι. Αυτό προκύπτει από τον Δείκτη Ικανοποίησης Πελατών του Ηνωμένου Βασιλείου (UKCSI).
Στον τομέα του τουρισμού, το 12,5% των πελατών αντιμετώπισε πρόβλημα. Το εν λόγω ποσοστό είναι 1,9% χαμηλότερο από τον Ιανουάριο του 2021. Τότε το 14,1% των πελατών είχαν παραπονεθεί.
Ο τουρισμός ανατρέπει την τάση η οποία διαπίστωσε ότι –σε όλους τους τομείς– ο αριθμός των παραπόνων πελατών στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε από 11% σε 13%. Αυτή η άνοδος οφείλεται στη διαθεσιμότητα και την αξιοπιστία των προϊόντων.
Τέσσερις ταξιδιωτικές εταιρείες μπήκαν στις 50 πρώτες θέσεις του UKCSI – και όλες ανέβηκαν στην κατάταξη. Παράλληλα, η συνολική βαθμολογία του ταξιδιωτικού κλάδου αυξήθηκε.
Η Jet2holidays ήρθε στην όγδοη θέση, από την 26η το 2021. Η Trivago κατέλαβε την 29η θέση, από την 105η πέρυσι. Η Saga κατατάχθηκε στην 34η θέση, από 133 στο lsit.
Εν τω μεταξύ, η OTA Lastminute.com και η Virgin Holidays ήταν στους 20 πιο βελτιωμένους οργανισμούς.
Τρία είναι τα κύρια ζητήματα που πιστεύουν οι πελάτες ότι οι οργανισμοί στον τομέα πρέπει να βελτιώσουν είναι:
- Η πλοήγηση στον ιστότοπο.
- Η ευκολότερη επικοινωνία με το κατάλληλο άτομο.
- Το φιλικό προσωπικό.
Τα στοιχεία από την έρευνα δείχνουν ότι το 37,7% των πελατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για καλύτερες υπηρεσίες στον τουριστικό τομέα.