Στην ιδιοκτησία της Tata Sons περνάει ο φορτωμένος με χρέη εθνικός αερομεταφορέας Air India.

Η Tata πρωτοστάτησε στην εμπορική αεροπορία στην Ινδία όταν ξεκίνησε την αεροπορική εταιρεία το 1932.

Τον περασμένο Οκτώβριο, η προσφορά 180 δισ. ρουπιών της Tata (2,4 δισ. δολάρια) για τον αερομεταφορέα υπερίσχυσε έναντι μιας μικρότερης προσφοράς του επικεφαλής της India SpiceJet Ajay Singh.

Η Tata θα απορροφήσει 153 δισ. ρουπίες (2 δισ. δολάρια) από το χρέος άνω των 615 δισ. ρουπιών (8,2 δισ. δολάρια) της αεροπορικής εταιρείας, σύμφωνα με κυβερνητική δήλωση.

Αναλαμβάνει τον έλεγχο ενός στόλου 121 αεροσκαφών της Air India και 25 αεροπλάνων της θυγατρικής της Air India Express.

Η τελευταία εκτελεί πτήσεις χαμηλού κόστους σε περισσότερους από 30 προορισμούς στην Ινδία, τη Μέση Ανατολή και τη Νοτιοανατολική Ασία.

Η κυβέρνηση Μόντι έχει δεσμευτεί να πουλήσει περισσότερες από δώδεκα ζημιογόνες εταιρείες που διευθύνονται από αυτήν. Μια αρχική προσπάθεια πώλησης από την κυβέρνηση το 2018 απέτυχε να προσελκύσει πλειοδότες για την Air India.

Ο όμιλος Tata αποτελείται από σχεδόν 100 εταιρείες περιλαμβάνοντας:

  • Τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας.
  • Τη μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρεία χάλυβα.
  • Μια κορυφαία εταιρεία εξωτερικής ανάθεσης.

Οι εταιρείες απασχολούν περισσότερους από 350.000 ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η Tata αγόρασε την Jaguar και τη Land Rover για 2,3 δισεκατομμύρια δολάρια από τη Ford τον Ιούνιο του 2008.

Η Air India εξυπηρετεί 101 προορισμούς, συμπεριλαμβανομένων 57 εσωτερικών δρομολογίων και έχει πτήσεις σε 33 χώρες σε τέσσερις ηπείρους.