Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η Trivago λέει ότι η καινοτομία, το μάρκετινγκ για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και η διεύρυνση προϊόντων και υπηρεσιών αποτελούν βασικούς μοχλούς για τη μελλοντική ανάπτυξη της.

Αναφέροντας τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου και του πλήρους έτους για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2021, προβλέπει ότι η ταξιδιωτική ζήτηση θα μπορούσε να ανακάμψει ήδη από την άνοιξη του 2022 και ότι αναμένει μια «λιγότερο ασταθή ανάκαμψη στο μέλλον».

  • Η επωνυμία hotel metasearch με έδρα τη Γερμανία ανέφερε συνολικά έσοδα 89 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο, αυξημένα κατά 176% από έτος σε έτος.
  • Τα καθαρά κέρδη ήταν λίγο περισσότερα από 15 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 8,6 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.
  • Το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 19,6 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 3,4 εκατ. ευρώ για το δεύτερο τρίμηνο του 2020.
  • Τα έσοδα από κάθε ειδική παραπομπή αυξήθηκαν κατά 84% σε 1,34 ευρώ.
  • Για ολόκληρο το έτος, τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 45% στα 361 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση, ενώ τα καθαρά έσοδα ήταν 11 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 245 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.

Οι δυνατότητες ανάπτυξης B2C και B2B

Τα ταξίδια στην πόλη είναι ένας τομέας όπου η εταιρεία βλέπει δυνατότητες ανάπτυξης B2C μετά την εξαγορά του weekend.com πριν από ένα χρόνο.

Από την άποψη της ανάπτυξης B2B, η Trivago βλέπει ευκαιρίες στην ευφυΐα τιμολόγησης της.

Με σημάδια ανάκαμψης, η Trivago αυξάνει τώρα και πάλι τις διαφημιστικές δαπάνες και τις δαπάνες μάρκετινγκ με 50 εκατ. ευρώ που επενδύθηκαν στο τέταρτο τρίμηνο, εκ των οποίων τα 42 εκατ. ευρώ αφορούσαν διαφημίσεις.

Η εταιρεία λέει ότι οι επωνυμίες:

  • Ομίλου Expedia αντιπροσώπευαν το 33% των εσόδων από παραπομπές το τέταρτο τρίμηνο και το 26% για ολόκληρο το έτος.
  • Booking Holdings το μερίδιο των εσόδων από παραπομπές ήταν 49% για το τρίμηνο και 55% για το έτος.