Στροφή προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κάνουν οι ταξιδιωτικές εταιρείες προκειμένου να προσεγγίσουν οικονομικά και αποτελεσματικά τους νεότερους καταναλωτές.

Μάλιστα παρατηρείται αύξηση 175,8% στις θέσεις εργασίας που σχετίζονται με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον ταξιδιωτικό και τουριστικό κλάδο από το 2020 έως το 2021. Αυτό αναφέρει η βάση δεδομένων Job Analytics της GlobalData.

Ειδικότερα, 30% των Gen Z και 32% των Millennials δηλώνουν ότι η άμεση δέσμευση με μια επωνυμία είναι βασικός μοχλός μιας αγοράς.

Τα εν λόγω ποσοστά είναι σημαντικά υψηλότερα σε σύγκριση με αυτά των Boomers και της Silent Generation, με 13% και 4% αυτών να αντιλαμβάνονται την άμεση δέσμευση με μια επωνυμία ως βασικό μοχλό, αντίστοιχα.

«Η επιτυχία μιας ταξιδιωτικής εταιρείας με τους Millennials και Gen Z μπορεί πλέον να καθοριστεί από την απόδοσή της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης». Σε αυτή τη δήλωση προχώρησε ο Ralph Hollister, Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στην GlobalData.