Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τα ταξίδια το 2022 αρχίζουν να ξεπερνούν τα προ πανδημίας επίπεδα. Ο COVID-19 δεν έχει εξαφανιστεί εντελώς, αλλά φαίνεται ότι οι ταξιδιώτες είναι αρκετά πρόθυμοι να αντιμετωπίσουν τις απαιτήσεις δοκιμών, εμβολίων και να ζήσουν με τον ιό.

Η φετινή έρευνα της American Express “Travel Global Travel Trends” δείχνει ότι ο κόσμος είναι έτοιμος για διακοπές.

Η έρευνα εξετάζει τα κίνητρα και τις σκέψεις των ταξιδιωτών στην Αυστραλία, τον Καναδά, το Μεξικό, την Ιαπωνία, την Ινδία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Προσδιορίζει επίσης τις αναδυόμενες τάσεις που διαμορφώνουν τα ταξίδια.

Σε γενικές γραμμές, οι ταξιδιώτες είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα το 2022 σε ταξίδια από ό,τι το 2021.

  • Το 64% συμφώνησε ότι θα δαπανήσει περισσότερα για διεθνή ταξίδια φέτος.
  • Το 72% θα ξοδέψει περισσότερα για ταξίδια εσωτερικού το 2022 από ό,τι τα προηγούμενα χρόνια.
  • Το 62% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να κάνει δύο έως τέσσερα ταξίδια το 2022.

Οι ταξιδιώτες θέλουν επίσης να νιώσουν ότι θα ξεφύγουν. Το 81% θέλει να ταξιδέψει σε προορισμούς όπου μπορούν να βυθιστούν στην τοπική κουλτούρα.

Επιπλέον, οι ταξιδιώτες θέλουν να δείξουν υποστήριξη τα μέρη που ταξιδεύουν.
Επίσης, το 81% θέλει τα χρήματα που ξοδεύει στα ταξίδια να επιστρέψουν στην τοπική κοινότητα.

  • Το 79% συμφώνησε ότι η πανδημία τους δίδαξε ότι τα ταξίδια μπορεί να μην είναι πάντα δυνατά. Επομένως δίνουν σημασία στον τρόπο με τον οποίο σχεδιάζουν τα ταξίδια τους και με ποιες εταιρείες κάνουν κράτηση.
  • Το 81% είπε ότι το 2022, θα είναι πιο προσεκτικό σχετικά με τους τύπους των ταξιδιών που κάνουν και με ποιες εταιρείες θα ταξιδέψουν.

Η σύνδεση με την οικογένεια στα ταξίδια

  • Το 79% είπε ότι ανυπομονεί περισσότερο να ταξιδέψει με τις οικογένεια του το 2022.
  • Το 76% σχεδιάζει να ταξιδέψει περισσότερο με την οικογένεια φέτος από ό,τι το 2021.
  • Το 70% των γονέων ανέφερε ότι το 2022, σχεδιάζει να κάνει το πρώτο διεθνές ταξίδι με τα παιδιά του από τότε πριν από την πανδημία.

Ταξίδια και προορισμοί με λίστα bucket

Σύμφωνα με τη συνειδητοποίηση ότι τα ταξίδια μπορεί να μην είναι πάντα διαθέσιμα, πολλοί ταξιδιώτες αναζητούν να κάνουν κράτηση για ταξίδια και προορισμούς με λίστα bucket τώρα.

  • Το 55% θέλει να κάνει κράτηση για διακοπές μια φορά στη ζωή φέτος. Ιδιαίτερα οι Millennials (67%) και η Gen Z (65%).
  • Λίγο λιγότεροι από τους μισούς Millennials είναι πρόθυμοι να ταξιδέψουν μόνοι τους για να επισκεφτούν «ονειρεμένους προορισμούς».

Οι ταξιδιώτες έχουν αγκαλιάσει τα ταξίδια στην εποχή της πανδημίας

  • Το 72% είναι πρόθυμο να ταξιδέψει έστω με αβεβαιότητα, για να απολαύσει τις ιδανικές διακοπές τους το 2022.
  • Το 86% θα ξοδέψει περισσότερα ή τα ίδια σε ταξίδια το 2022 σε σύγκριση με ένα τυπικό έτος πριν από την πανδημία.
  • Το 74% είναι πρόθυμο να κλείσει ένα ταξίδι για το 2022, ακόμα κι αν χρειαστεί να το ακυρώσει ή να το τροποποιήσει αργότερα.

Τώρα που η ζωντανή ψυχαγωγία, οι γάμοι και οι οικογενειακές συγκεντρώσεις επιστρέφουν, οι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση για περισσότερα ταξίδια με συγκεκριμένες εκδηλώσεις.

  • Το 56% που δεν ταξίδεψε για μεγάλες ψυχαγωγικές εκδηλώσεις πέρυσι, έχει σχέδια να το κάνει φέτος.
  • Το 52% ενδιαφέρεται να ταξιδέψει για προσωπικές συγκεντρώσεις όπως γάμους, γενέθλια, αποφοίτηση ή διακοπές.