Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Αμερικανοί είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για να βιώσιμα ταξίδια και τα σχέδια τους για αποδράσεις, οδηγούν οι πιο φιλικές προς το περιβάλλον αποφάσεις.
Αυτό αποκαλύπτει η Ταξιδιωτική Έρευνα για το καλοκαίρι του 2022 του The Vacationer. 

  • Το 87,32% λέει ότι τα βιώσιμα ταξίδια είναι είτε κάπως σημαντικά είτε πολύ σημαντικά για αυτούς.
    Αυτή είναι μια αύξηση 4,65 ποσοστιαίων (από 82,67%) μονάδων από την ίδια ερώτηση στην έρευνα για τα αειφόρα ταξίδια του 2021.
  • Το 81,57% (210 εκατομμύρια άνθρωποι) σχεδιάζει να λάβει πιο βιώσιμες αποφάσεις όταν σχεδιάζει ταξίδια.
    Από αυτούς μόνο το 29,84% δηλώνει ότι θα πάρει τις αποφάσεις ανεξάρτητα αν τους ενοχλεί, ενώ το 51,73% θα το κάνει μόνο αν δεν τους ενοχλεί.
  • Το 78,28% θα πλήρωνε περισσότερα για διακοπές για να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα. Μόνο το 71,37% δήλωσε ότι θα πλήρωνε περισσότερα στην περσινή έρευνα.
  • Το 6,84% λέει ότι η βιωσιμότητα και το αποτύπωμα άνθρακα είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την κράτηση ταξιδιού. Το κόστος ήρθε στο 59,58% και ο χρόνος και η ευκολία στο 33,58%.
  • Το 81,43% είτε πιστεύει ότι δεν υπάρχουν αρκετές βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές είτε απλά δεν γνωρίζει αν υπάρχουν.
  • Το 19,43% χρησιμοποιεί βιώσιμα φίλτρα ταξιδιού, όπως “χαμηλές εκπομπές” όταν κάνει κράτηση για ταξίδια. Το 43,98% δεν γνωρίζει καν ότι υπάρχουν.
Πηγή: The Vacationer

Πόσο σημαντικό είναι το βιώσιμο ταξίδι

  • Πολύ σημαντικό 34,22%.
  • Κάπως σημαντικό 53,10%.
  • Καθόλου Σημαντικό 12,68%.

Πόσα περισσότερα θα ξοδέψουν οι ταξιδιώτες στις διακοπές για να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα

  • $0: 21,72%.
  • Λιγότερο από $50: 33,39%.
  • Μεταξύ $50 και $250: 33,21%.
  • Μεταξύ 250 $ και 500 $: 9,22%.
  • Πάνω από $500: 2,46%.

Η νεότερη γενιά Αμερικανών ηλικίας 18-29 ετών είναι πιο πιθανό να λάβει πιο βιώσιμες αποφάσεις όταν σχεδιάζει ταξίδια (92,31%).
Από την άλλη πλευρά, η παλαιότερη γενιά Αμερικανών άνω των 60 ετών έχει τις λιγότερες πιθανότητες να λάβει πιο βιώσιμες αποφάσεις όταν σχεδιάζει ταξίδια (76,3%).

Βιώσιμες επιλογές ταξιδιού

  • Περισσότερο από το 37% δεν πιστεύει ότι υπάρχουν αρκετές βιώσιμες επιλογές ταξιδιού όταν πρόκειται για πτήσεις, ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα.
  • Το 44,43% των ανθρώπων δεν γνωρίζει, αν υπάρχουν. Αυτό σημαίνει ότι το 81,43% είτε πιστεύει ότι δεν υπάρχουν αρκετές βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές είτε απλά δεν γνωρίζει.

Αυτό είναι ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων που πιστεύουν ότι δεν υπάρχουν αρκετές βιώσιμες επιλογές ή δεν γνωρίζουν αν υπάρχουν.

Οι γυναίκες είναι λιγότερο πιθανό από τους άνδρες να πιστεύουν ότι υπάρχουν αρκετές βιώσιμες επιλογές ταξιδιού, για πτήσεις, ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα.

  • Το 15,95% των γυναικών πιστεύει ότι υπάρχουν αρκετές.
  • Το 20,55% των ανδρών πιστεύει ότι υπάρχουν αρκετές.

Πόσοι αναζητούν βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές χρησιμοποιώντας φίλτρα όπως “χαμηλές εκπομπές”

  • 19,43%, χρησιμοποιεί φίλτρα για “χαμηλές εκπομπές”.
  • 36,59%, δεν χρησιμοποιεί φίλτρα για “χαμηλές εκπομπές”.
  • 43,98%, δεν ήξερε ότι υπάρχουν φίλτρα για “χαμηλές εκπομπές”.

Πόσο προσεκτικοί είναι οι ταξιδιώτες στη χρήση νερού και ενέργειας στο ξενοδοχείο ή Airbnb σε σύγκριση με το σπίτι

  • 13,50% λιγότερο προσεκτικό από ότι στο σπίτι.
  • 76,64% είναι το ίδιο προσεκτικό όπως και στο σπίτι.
  • 9,85% πιο προσεκτικό στα καταλύματα παρά στο σπίτι.