Σύνταξη: tourismtoday.gr
Η πανδημία, η τεχνολογία και οι περιβαλλοντικές ανησυχίες έχουν αλλάξει τα επαγγελματικά ταξίδια στις αεροπορικές εταιρείες.
Όπως αποκαλύπτει έρευνα της CarTrawler η αεροπορική βιομηχανία επικεντρώνεται πλέον στη νέα κατηγορία των premium ταξιδιών αναψυχής.
Μια αγορά που προσφέρει τεράστιες δυνατότητες, για να καλύψει τα κενά από τα επαγγελματικά ταξίδια, που μπορεί να επιμείνουν.
Η ανάκαμψη των επαγγελματικών ταξιδιών φαίνεται πολύπλοκη και σε μεγάλο βαθμό δεν μπορεί να προβλεφθεί.
Η τεχνολογία διαδικτυακών συσκέψεων συνεχίζει να προχωρά, οι υπάλληλοι εταιρειών εξακολουθούν να εργάζονται από το σπίτι, οι εταιρείες προβαίνουν σε μειώσεις εκπομπών άνθρακα που συνδέονται με τα επαγγελματικά ταξίδια και ο κλάδος των αεροπορικών εταιρειών εξακολουθεί να αγωνίζεται να βρει πιο σταθερή βάση.
Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν αναγνωρίσει τους ταξιδιώτες αναψυχής υψηλών προδιαγραφών ως «νέα κατηγορία πελατών» με πρόωρες επιστροφές που είναι «πολύ πάνω από τις προσδοκίες».
- Οι παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες -British Airways, Delta, Emirates, Lufthansa και Singapore Airlines- προσθέτουν θέσεις premium οικονομικής θέσης εν αναμονή των αλλαγών στον κλάδο.
- Διεθνείς επιχειρήσεις, όπως η Bain, η Deloitte, η PwC και η Zurich Insurance, επιδιώκουν να μειώσουν κατά 25% έως 70% το αποτύπωμα άνθρακα των επαγγελματικών τους ταξιδιών.
Η καινοτομία και η ανθεκτικότητα έσωσαν τις αεροπορικές εταιρείες κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Και αυτά τα ίδια χαρακτηριστικά θα επιτρέψουν στις αεροπορικές εταιρείες να προσαρμοστούν στις αλλαγές.
«Είναι σαφές ότι η πανδημία θα επηρεάσει τη βιομηχανία για κάποιο χρονικό διάστημα. Πολλές από τις τάσεις που υιοθετήθηκαν τα χρόνια του COVID-19, θα γίνουν μόνιμες, υπογραμμίζει η Aileen McCormack Γενική Εμπορική Διευθύντρια της CarTrawler.
Αυτή η ώθηση προς την ψηφιοποίηση και την τεχνολογική βελτίωση θα βοηθήσει τον κλάδο των αερομεταφορών μακροπρόθεσμα.
Ειδικά εάν οι αεροπορικές εταιρείες είναι πρόθυμες να κάνουν τις αλλαγές και τις επενδύσεις που απαιτούνται για να συμβαδίσουν με τις τάσεις των καταναλωτών».