Για την στρατηγική του επένδυση στην προώθηση του τουριστικού προϊόντος του τόπου μας και για τις καινοτόμες υπηρεσίες του στην εξυπηρέτηση της κρουαζιέρας και των περιοδικών ή μόνιμων χρηστών του λιμένα συνεχίζει να διακρίνεται ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου .
Στα πλαίσια του διαγωνισμού Transport and Logistics Awards 2015 ο οποίος διοργανώνεται για 2η χρονιά από το Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδας (ILME) την Boussias Communications και το Supply Chain Institute, σε συνεργασία με κριτική επιτροπή που αποτελείται από αναγνωρισμένες προσωπικότητες του ακαδημαϊκού χώρου και εξέχοντα στελέχη της αγοράς με στόχο να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν όλες τις καλές πρακτικές, τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και έργα στους τομείς της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, των Μεταφορών και των Συγκοινωνιών, ο Οργανισμός Λιμένος Ηρακλείου, βραβεύεται για ΑΡΙΣΤΗ ΕΠΙΔΟΣΗ στην κατηγορία Βέλτιστη Εξυπηρέτηση Πελατών – Πολιτών. Η βραβευμένη υποψηφιότητα που η Διοίκηση κατέθεσε στο διαγωνισμό είχε τον τίτλο: Λιμάνι Ηρακλειου – Νέες υποδομές, διαδικασίες και οργανωσιακές υποδομές για την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των επισκεπτών.
Η Διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Α.Ε. τα τελευταία χρόνια έχει προχωρήσει στην κατάρτιση ενός φιλόδοξου Προγραμματικού Σχεδίου Ανάπτυξης. Ενός σχεδίου που επιχειρεί να εκμεταλλευτεί όλα τα συγκριτικά του πλεονεκτήματα, αλλά και να αξιοποιήσει με τον καλύτερο τρόπο για τη χώρα και την κοινωνία το σύνολο της έκτασης του.
Με βάση αυτό το σχέδιο η διοίκηση του Οργανισμού προσπαθεί να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς την (τακτική) επιβατηγό ναυτιλία, να αναπτύξει περαιτέρω με ειδικές υποδομές και πρωτοβουλίες την κρουαζιέρα, να οργανώσει αποτελεσματικά και με διεθνή εμβέλεια τους εμπορευματικούς χώρους του λιμένα και να αξιοποιήσει κατά το καλύτερο και πιο φιλικό -προς τη πόλη και τους πολίτες- τρόπο τη χερσαία ζώνη, για την ανάπτυξη του θαλάσσιου/ιστιοπλοϊκού τουρισμού και χώρων αναψυχής (εστίασης, αθλητισμού, πολιτισμού).
Ο μακροπρόθεσμος στρατηγικός σχεδιασμός της εταιρείας αποτελεί μια ρεαλιστική προσέγγιση των δυνατοτήτων του λιμένος Ηρακλείου και των δραστηριοτήτων που μπορούν να αναπτυχθούν στα όρια ευθύνης της Ο.Λ.Η. Α.Ε. Όλες οι παρεμβάσεις του Οργανισμού επιδιώκουν να εξυπηρετούν κατά τον καλύτερο τρόπο πολλούς επαγγελματικούς κλάδους και όλους τους μόνιμους (ή περιοδικούς) χρήστες του λιμένα.
Ο σχεδιασμός και οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν για την υλοποίηση του έργου, όπως κατατέθηκαν και με την συμμετοχή μας, εμπεριέχουν σημαντικά και καινοτόμα στοιχεία στον τομέα του σχεδιασμού των διαδρομών (safe routes) προς την πόλη, στον τομέα για την ενημέρωση των πολιτών (info-kiosk, φυλλάδια-χάρτες-οδηγοί σε πολλές γλώσσες, segway, ‘Creative Crete’, Heraklion City Guide mobile app, επιγραφές με σφραγίδες κώδικα QR, Διαδραστικού Ηλεκτροκινούμενου Όχηματος) στον τομέα της αναμόρφωσης των διαδικασιών ασφαλείας, check-in επιβατών/αποσκευών κλπ, στην προσπάθεια για δημιουργία ενός cruise terminal στον αερολιμένα, στον τομέα των διαδικασιών ασφαλείας και ελέγχου με την απόκτηση Κινητής Μονάδας Ασφαλείας (Mobile Security Vehicle αλλά και στη βελτίωση της γενικής προσπελασιμότητα με την προμήθεια του ειδικού οχήματος για μεταφορά ΑΜΕΑ.
Στην τελετή απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 25 Μαΐου στις 20:00, στο Balux Prive, παρευρέθηκαν 350 υψηλόβαθμα στελέχη από τις μεγαλύτερες εταιρείες και φορείς του κλάδου της Εφοδιαστικής Αλυσίδας και των Μεταφορών στη χώρα μας και βραβεύθηκαν οι πρακτικές που διακρίθηκαν από την αρμόδια κριτική επιτροπή, μέσω αδιάβλητης διαδικασίας.
Το βραβείο παρέλαβε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου κ. Ιωάννης Μπρας, ο οποίος δήλωσε:
« Η προσπάθεια συνεχίζεται με στρατηγικό σχεδιασμό για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού, μέσω στρατηγικών συνεργασιών όλων των τοπικών και εθνικών φορέων. Μόνο μέσα από τη συνεργασία θα μπορέσουμε να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες, να επαυξήσουμε τις εμπειρίες των επισκεπτών μας, με σκοπό να τους βοηθήσουμε να εξερευνήσουν-ζήσουν-απολαύσουν τον προορισμό μας και την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας. Είναι τιμή για εμάς το δωδέκατο αυτό βραβείο, σε εθνικό και διεθνές επίπεδο».
Σκοπός της Διοίκησης του Οργανισμού είναι να συνεχίσει με αποφασιστικότητα την προσπάθεια που ξεκίνησε το 2011 με πολύ απτά αποτελέσματα, να συνεχίσει να κτίζει πάνω στην θετική αυτή εξέλιξη και να της δώσει μια βιώσιμη προοπτική, στοχεύοντας να γίνει το Ηράκλειο, για τα επόμενα χρόνια, σημαντικός προορισμός κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο, να γίνει εγγυητής στην περαιτέρω ανάπτυξη καινοτόμων πρωτοβουλιών στον Τουρισμό, στην εφαρμογή τεχνολογιών και πρακτικών φιλικών προς το περιβάλλον και στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.