Φέτος, περισσότεροι από 21 εκατομμύρια Βρετανοί θέλουν να πάνε διακοπές μετά από δύο χρόνια ταξιδιωτικών περιορισμών, αποκαλύπτει νέα έρευνα από την ταξιδιωτική ασφάλιση World Nomads.
Αναμένεται μεγάλη αύξηση στα ταξίδια φέτος, καθώς 7 εκατομμύρια άνθρωποι αναγκάστηκαν να επαναπρογραμματίσουν τις διακοπές τους ως αποτέλεσμα της πανδημίας και άλλα 7,9 εκατομμύρια θέλουν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο μετά από δύο χρόνια ταξιδιωτικών περιορισμών. Είναι ενδιαφέρον ότι τα δύο πέμπτα όσων σχεδιάζουν να ταξιδέψουν είναι ηλικίας κάτω των 35 ετών, με σημαντικό αριθμό νέων να έχουν χάσει κορυφαία χρόνια ταξιδιού.
Όσον αφορά τους προορισμούς, ενώ η πλειονότητα των Βρετανών (9,5 εκατομμύρια) σχεδιάζει μεγάλες διακοπές στην Ευρώπη (39%), ένας σημαντικός αριθμός ελπίζει να ταξιδέψει πιο μακριά με τις Ηνωμένες Πολιτείες να είναι ο κορυφαίος προορισμός (5,5 εκατομμύρια). Σχεδόν πίσω βρίσκεται ο Καναδάς (2,3 εκατομμύρια) με το Μεξικό (1,4 εκατομμύρια), τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ένα εκατομμύριο) και την Ταϊλάνδη (1,2 εκατομμύρια) να συμπληρώνουν την πρώτη πεντάδα των πιο επιθυμητών τοποθεσιών.
Άλλοι δημοφιλείς προορισμοί περιλαμβάνουν την Αίγυπτο (667.000), την Ιαπωνία (754.000) και την Κούβα (661.000). Είναι σαφές ότι οι Βρετανοί επιθυμούν μια απόδραση που υπερβαίνει τις συνηθισμένες διακοπές στη Μεσόγειο.
Σε περιφερειακό επίπεδο, η πιο ατρόμητη περιοχή είναι το Λονδίνο, όπου το 61% των ανθρώπων σχεδιάζει μεγάλες διακοπές, ακολουθούμενη από τα βορειοδυτικά , τα νοτιοανατολικά και τα Δυτικά Μίντλαντς.
Η πανδημία φαίνεται να έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι Βρετανοί βλέπουν τα ταξίδια, με σχεδόν το ένα τρίτο να λέει ότι έχει τροφοδοτήσει την επιθυμία τους να πάνε πιο μακριά από ό,τι συνήθως.
Επιπλέον, το 42% πιστεύει ότι η πανδημία τους έκανε πιο πρόθυμους να βιώσουν νέα πράγματα έξω από τη ζώνη άνεσής τους και το 24% (12,7 εκατομμύρια) είπε ότι αποφάσισαν να επεκτείνουν ή να αναβαθμίσουν τα υπάρχοντα ταξιδιωτικά τους σχέδια ως αποτέλεσμα.
Επιπλέον, ειδικά φέτος, οι Βρετανοί σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για να περάσουν αξέχαστες διακοπές – ίσως λόγω του 28% των ανθρώπων που εξοικονόμησαν αρκετά χρήματα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.