Οι αεροπορικές εταιρείες και οι εταιρικές κάρτες του ομίλου Lufthansa, σε συνεργασία με τον πάροχο υπηρεσιών διαχείρισης εξόδων Trip Actions, ανακοίνωσαν τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης πλατφόρμας επαγγελματικών ταξιδιών για μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Η λύση παρέχει άμεση πρόσβαση σε περιεχόμενο πτήσεων, καταλυμάτων, σιδηροδρομικών μεταφορών και ενοικίασης αυτοκινήτων που υποστηρίζεται από μια εξατομικευμένη διαδικασία κρατήσεων, όπως επίσης και σε προσφορές NDC.
“Φέρνουμε την απρόσκοπτη ταξιδιωτική εμπειρία για τους εταιρικούς πελάτες μας σε ένα νέο κορυφαίο επίπεδο χάρη στη στρατηγική μας συνεργασία με την Trip Actions“, δήλωσε ο Tamur Goudarzi Pour, SVP Channel Management του Lufthansa Group.
Οι εταιρικοί πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δύο επιπέδων της πλατφόρμας BusinessToGo, ένα πακέτο Essentials και ένα πακέτο Premium.
Και στις δύο εκδόσεις, οι εταιρικοί πελάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις πτήσεις από τον Όμιλο Lufthansa, καθώς και σε ένα ευρύ φάσμα περιεχομένου ξενοδοχείων, τρένων και ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων από την TripActions.
Περιλαμβάνει αναφορά εκπομπών CO2, πληροφορίες διαχείρισης σε πραγματικό χρόνο, υποστήριξη 24/7 και κεντρική τιμολόγηση.
Επιπλέον, τα μέλη του προγράμματος Partner Plus Benefit του Ομίλου Lufthansa έχουν τη δυνατότητα να συλλέγουν πόντους απευθείας μέσω της πλατφόρμας κρατήσεων και να τους εξαργυρώνουν online.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τα αποτελέσματα μιας επιτυχημένης συνεργασίας μεταξύ της TripActions και των αεροπορικών εταιρειών του ομίλου Lufthansa να τίθενται σε λειτουργία”, δήλωσε ο Danny Finkel, Chief Commercial Officer της Trip Actions.
Οι εταιρικοί πελάτες μπορούν να μάθουν περισσότερα στις ιστοσελίδες Lufthansa Group for Business και Partner Plus Benefit.