Οι ταξιδιώτες του GCC προσπαθούν να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο όταν πρόκειται για ταξίδια, με την προσδοκία νέων εμπειριών να κυριαρχούν στις συνομιλίες, σύμφωνα με έρευνα που αποκαλύφθηκε χθες στο Arabian Travel Market (ATM) 2022 από την κορυφαία εταιρεία πληροφοριών καταναλωτών D/A.

Η έρευνα βασίζεται στην ανάλυση άνω των τεσσάρων εκατομμυρίων αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σχολίων από περισσότερους από δύο εκατομμύρια αραβόφωνους μοναδικούς χρήστες στο ΣΣΚ. Ο αριθμός των ταξιδιωτικών συνομιλιών και των αναρτήσεων σχετικά με ταξίδια αυξήθηκε κατά 110% και 151%, αντίστοιχα, μεταξύ 2019 και 2021.

Οι ταξιδιώτες του GCC διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην ανάκαμψη του τουρισμού, άμεσο αποτέλεσμα της δαπανών τους. Σύμφωνα με τον UNWTO, οι ταξιδιώτες του GCC ξοδεύουν 6,5 φορές περισσότερα από τον παγκόσμιο μέσο όρο, με το 40% των ταξιδιωτών του GCC να ξοδεύουν περισσότερα από 36.700 AED στο τελευταίο τους ταξίδι στην Ευρώπη. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ταξιδιώτες από τη Σαουδική Αραβία είναι οι περισσότεροι ταξιδιώτες παγκοσμίως.

Συνολικά, όταν πρόκειται για τον ταξιδιώτη του GCC, οι συνομιλίες δείχνουν ότι κάτι νέο είναι η σειρά της στιγμής. Ακόμη και στα γνωστά, μια νέα εμπειρία βρίσκεται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών για όσους σκοπεύουν να ταξιδέψουν σύντομα – μια τεράστια αλλαγή από ό,τι έχουμε δει τα τελευταία δύο χρόνια», πρόσθεσε η Kelly.

Όσον αφορά τις προτιμήσεις των διακοπών, η συναίνεση είναι η απόδραση και η απελευθέρωση και η ανακάλυψη νέων εμπειριών, κάτι που πολλοί δεν μπόρεσαν να κάνουν τα τελευταία δύο χρόνια. Εκείνοι στις μικρότερες ηλικιακές ομάδες ήταν πρόθυμοι να ψωνίσουν και να απολαύσουν τις τοπικές γεύσεις, ενώ οι μεγαλύτερες ομάδες επικεντρώθηκαν περισσότερο στο να παραμείνουν πιο κοντά στη φύση και να χαλαρώσουν. Η διασκέδαση ήταν βασικός πυλώνας. Ωστόσο, οι επαγγελματίες στο μέσο της καριέρας έχουν πολλά ταξίδια εργασίας στη σειρά.

Οι προορισμοί διακοπών που προτιμούν οι ταξιδιώτες του GCC ακολούθησαν την παγκόσμια τάση της Google, η οποία σημείωσε άνοδο στους όρους αναζήτησης «staycation» το 2020, που ήταν αντιπροσωπευτικός του αριθμού των ατόμων από χώρες του GCC που αναζητούσαν διακοπές σε τοπικό επίπεδο.

Σύμφωνα με την έρευνα D/A, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ήταν ο πιο δημοφιλής προορισμός στην περιοχή MENA και ακολουθούν η Σαουδική Αραβία, το Κουβέιτ, η Αίγυπτος και το Κατάρ. Στην Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν ο πιο δημοφιλής προορισμός, ακολουθούμενη από τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία, με την Ελβετία να ολοκληρώνει την πρώτη πεντάδα.

Σε άλλο σημείο της ημερήσιας διάταξης της 3ης Ημέρας στο ATM Global, οι σύνεδροι συμμετείχαν σε μια εις βάθος συζήτηση σχετικά με το μέλλον της ξενοδοχειακής βιομηχανίας της περιοχής και τη σημασία των μοναδικών γευστικών εμπειριών ως ουσιαστικού εργαλείου στο playbook μάρκετινγκ προορισμών.

Προχωρώντας προς τα εμπρός, την τελευταία ημέρα του ATM 2022, τα κυριότερα σημεία περιλαμβάνουν τον επαναπροσδιορισμό του νέου και εξελιγμένου Ινδού ταξιδιώτη, την υπεύθυνη τεχνολογία για τα ταξίδια και τον τουρισμό και την επιστροφή και την άνοδο του τουρισμού της πόλης.