Η Expedia Group Media Solutions , η παγκόσμια πλατφόρμα ταξιδιωτικής διαφήμισης που συνδέει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ με εκατομμύρια ταξιδιώτες στις επωνυμίες του Ομίλου Expedia, κυκλοφόρησε Αναφορά ταξιδιωτικών τάσεων 1ου τριμήνου 2022 .

Η τριμηνιαία αναφορά συνδυάζει δεδομένα πρώτου μέρους του Ομίλου Expedia και προσαρμοσμένη έρευνα με αξιόπιστες πληροφορίες και παραδείγματα κλάδου για να βοηθήσει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ταξιδιού στο συνεχές ταξίδι τους προς την ανοικοδόμηση.

“Καθώς κοιτάμε πίσω στο πρώτο τρίμηνο του έτους και στους επόμενους μήνες, είμαστε αισιόδοξοι για το τι επιφυλάσσει το 2022”, δήλωσε η Jennifer Andre , Παγκόσμια Αντιπρόεδρος της Media Solutions. “Αυξάνονται οι ταξιδιωτικές προθέσεις, επιμηκύνονται τα παράθυρα αναζήτησης , η άνοδος στις διεθνείς αναζητήσεις και το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτών για βιώσιμα ταξίδια είναι μερικές μόνο από τις θετικές τάσεις που είδαμε το 1ο τρίμηνο του 2022. Φέτος διαμορφώνεται ως έτος σταθερής ανάπτυξης και ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τους συνεργάτες μας και σε ολόκληρο τον κλάδο για να συνεχίσει την ανοικοδόμηση του τουρισμού για το μέλλον».

Τα βασικά ευρήματα από την Αναφορά Ταξιδιωτικών Τάσεων 1ου τριμήνου 2022 του Expedia Group Media Solutions περιλαμβάνουν:

Οι ταξιδιωτικές αναζητήσεις αυξάνονται καθώς οι περιορισμοί διευκολύνονται

Με τη νέα χρονιά έρχεται νέος ενθουσιασμός για ταξίδια, όπως αποδεικνύεται από την άνοδο των παγκόσμιων αναζητήσεων. Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, ο παγκόσμιος όγκος αναζητήσεων αυξήθηκε κατά 25% σε σχέση με το τρίμηνο, με αποτέλεσμα τη διψήφια ανάπτυξη στη Βόρεια Αμερική (NORAM) κατά 30% και στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA) κατά 25%. Μια σύγκριση του προηγούμενου έτους δείχνει περαιτέρω ισχυρή ανάκαμψη, με τους παγκόσμιους όγκους αναζητήσεων να αυξάνονται κατά 75% από έτος σε έτος σε σύγκριση με το 1ο τρίμηνο του 2021. Όλες οι περιοχές παρουσίασαν αύξηση από έτος σε έτος, με τον όγκο αναζητήσεων EMEA να αυξάνεται κατά 165%, το NORAM να αυξάνεται κατά 70%. Η Λατινική Αμερική (LATAM) αυξήθηκε κατά 50%, και ο Ασίας-Ειρηνικός (APAC) αυξήθηκε κατά 30%.

Ο όγκος αναζητήσεων από εβδομάδα σε εβδομάδα κυμάνθηκε σε όλο το 1ο τρίμηνο, αλλά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας της 14ης Φεβρουαρίου, όλες οι περιοχές σημείωσαν αύξηση κάθε εβδομάδα μετά από αλλαγές και ανακοινώσεις που σχετίζονται με εντολές εμβολίων και μασκών σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και της Ευρώπης.

Αυξανόμενη αυτοπεποίθηση ταξιδιωτών = Παράθυρα μεγαλύτερης αναζήτησης

Με την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών σε ανοδική πορεία, το Q1 είδε τα παράθυρα αναζήτησης να επιμηκύνονται. Το παγκόσμιο μερίδιο αναζητήσεων στο παράθυρο αναζήτησης 180+ ημερών αυξήθηκε κατά 190%, ενώ το παράθυρο αναζήτησης από 0 έως 21 ημέρες μειώθηκε κατά 15% ανά τρίμηνο. Περιφερειακά, το μικρότερο μερίδιο παραθύρου αναζήτησης στο APAC και το LATAM παρέμεινε σταθερό μεταξύ του 4ου τριμήνου του 2021 και του 1ου τριμήνου του 2022, ενώ οι ταξιδιώτες EMEA και NORAM έκαναν αναζήτηση πιο έξω, με το παράθυρο αναζήτησης 91 έως 180 ημερών να αυξάνεται κατά 140% και 60%, αντίστοιχα.

Το 1ο τρίμηνο, το 60% των παγκόσμιων εγχώριων αναζητήσεων έπεσε μέσα στο παράθυρο 0-30 ημερών, μείωση 10% σε σύγκριση με το τέταρτο τρίμηνο, ενώ το μερίδιο των αναζητήσεων στο παράθυρο 91-180 ημερών αυξήθηκε κατά 80% σε σχέση με το τρίμηνο. Το παγκόσμιο μερίδιο αναζήτησης για το παράθυρο από 91 έως 180+ ημέρες αυξήθηκε κατά 35% σε τρίμηνο, με το παράθυρο 91 έως 180 ημερών να παρουσιάζει τα μεγαλύτερα κέρδη.

Μεγάλες πόλεις όπως το Λας Βέγκας, η Νέα Υόρκη, το Σικάγο και το Λονδίνο παρέμειναν δημοφιλείς στους ταξιδιώτες και μπήκαν στην παγκόσμια λίστα με τους κορυφαίους 10 προορισμούς κρατήσεων το 1ο τρίμηνο, μαζί με παραλιακούς προορισμούς όπως το Κανκούν, η Πούντα Κάνα, η Χονολουλού και Μιάμι. Το Λας Βέγκας βρέθηκε στην κορυφή της παγκόσμιας λίστας, ξεπερνώντας τη Νέα Υόρκη, η οποία κατείχε την Νο. 1 θέση στο 3 και 4ο τρίμηνο του 2021. Ωστόσο, για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, η Νέα Υόρκη εμφανίστηκε στη λίστα με τους 10 κορυφαίους προορισμούς με κρατήσεις σε όλες τις περιοχές.

Νέοι ενδοπεριφερειακοί προορισμοί εμφανίστηκαν επίσης στη λίστα με τους 10 κορυφαίους προορισμούς για κρατήσεις σε κάθε περιοχή, συμπεριλαμβανομένων της Ρώμης στην EMEA, της Puerta Vallarta στο LATAM και του Phoenix στο NORAM. Στο APAC, οι προορισμοί εντός της Αυστραλίας παρουσίασαν ισχυρή ανάπτυξη σε σχέση με το τρίμηνο, συμπεριλαμβανομένων των Σίδνεϊ, Μελβούρνης και Surfers Paradise.

Ανοδική απόδοση καταλυμάτων

Οι παγκόσμιες κρατήσεις καταλυμάτων για ξενοδοχεία και ενοικιάσεις διακοπών μαζί αυξήθηκαν κατά 35% σε σχέση με το τρίμηνο και όλες οι περιοχές παρουσίασαν τουλάχιστον διψήφια αύξηση το 1ο τρίμηνο. Κατά το πρώτο τρίμηνο, 15 από τους 25 κορυφαίους παγκόσμιους προορισμούς σημείωσαν διψήφια αύξηση στις κρατήσεις ξενοδοχείων σε τρίμηνο σε τρίμηνο. Η συνολική διάρκεια διαμονής του καταλύματος παρέμεινε σταθερή μεταξύ του 4ου τριμήνου 2021 και του 1ου τριμήνου του 2022, σε 2 ημέρες για διαμονή σε ξενοδοχείο και 5,5 ημέρες για διαμονή ενοικίασης διακοπών.

Με τις χειμερινές διακοπές και τις ανοιξιάτικες διακοπές να πραγματοποιούνται κατά το 1ο τρίμηνο, τα ενοίκια διακοπών είχαν άλλο ένα θετικό τρίμηνο, με σημαντική αύξηση σε σχέση με το τρίμηνο του αριθμού των νυχτερινών ενοικιάσεων διακοπών. Τα εγχώρια ταξίδια συνέχισαν να κυριαρχούν στον χώρο ενοικίασης διακοπών, με την Αυστραλία, τη Γαλλία, τη Βραζιλία και τις ΗΠΑ να είναι οι χώρες με τις καλύτερες κρατήσεις για τις αντίστοιχες περιοχές τους.

Αυξανόμενη ζήτηση και ευκαιρίες για βιώσιμο τουρισμό

Οι καταναλωτές σε όλο τον κόσμο λαμβάνουν ήδη πιο προσεκτικές αποφάσεις όταν ταξιδεύουν, όπως να επιλέγουν πιο οικολογικές και βιώσιμες προσφορές, και περισσότεροι θέλουν να το κάνουν στο μέλλον. Ωστόσο, πολλοί αισθάνονται συγκλονισμένοι ξεκινώντας τη διαδικασία του να είναι πιο βιώσιμοι ταξιδιώτης και αναζητούν πληροφορίες βιωσιμότητας από αξιόπιστους ταξιδιωτικούς πόρους και παρόχους.

Σύμφωνα με την πρόσφατη μελέτη μας για τα αειφόρα ταξίδια, τα δύο τρίτα των καταναλωτών θέλουν να δουν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη βιωσιμότητα από παρόχους καταλυμάτων και μεταφορών και οι μισοί θέλουν να δουν αυτές τις πληροφορίες από οργανισμούς προορισμού. Επιπλέον, το 50% των καταναλωτών θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μεταφορά, δραστηριότητες και διαμονή, εάν η επιλογή ήταν πιο βιώσιμη