Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο αναμόρφωσης του προγράμματος τουριστικής προβολής για το 2022, ενέταξε δράσεις για την εφαρμογή υποστηρικτικών προγραμμάτων marketing και προώθησης του τουριστικού προορισμού της Κεντρικής Μακεδονίας και του λιμένος της Θεσσαλονίκης στους ομίλους εταιρειών κρουαζιέρας.

Το αντικείμενο της δράσης αφορά στην έρευνα για την ανάδειξη και την προβολή της Θεσσαλονίκης και κατ’ επέκταση όλης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως προορισμό κρουαζιέρας.

Επιπλέον στόχος είναι η ανάλυση, και η διερεύνηση της πρόθεσης των ναυτιλιακών εταιρειών κρουαζιέρας σχετικά με την διατήρηση την επέκταση, των δρομολογίων τους αλλά και τις ενέργειες προώθησης του προορισμού μας στα προγράμματά τους. H υποστήριξη σε ενέργειες ηλεκτρονικού marketing είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη στρατηγική των εταιρειών κρουαζιέρας.

Η στρατηγική marketing που θα επιλεγεί, μπορεί να περιλαμβάνει προβολή δρομολογίων, διαδικτυακό marketing μέσα από τα δίκτυα των εταιρειών κρουαζιέρας (νέα γραμμή, συνδυασμός προορισμού – κόστος ναύλου) κλπ. Στόχος η μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ως τουριστικού προορισμού κρουαζιέρας μέσω της προώθησής του, με direct marketing και προβολή σε social media σε συνεργασία με τις εταιρείες κρουαζιέρας. Το εκτιμώμενο κόστος της δράσης ανέρχεται σε 50.000 ευρώ.