της Εύας Οικονομάκη

Στον διπλασιασμό των ξενοδοχείων που διαθέτει στην Ελλάδα μέχρι το 2025 στοχεύει ο γαλλικός ξενοδοχειακός όμιλος Accor. Μόλις προχθές έκανε την επίσημη πρεμιέρα του στην ελληνική αγορά το NIKO Seaside Resort Crete – MGallery, το δεύτερο ξενοδοχείο του γαλλικού ομίλου με το brand MGallery επί ελληνικού εδάφους, με τη Maud Bailly, διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου Accor για τη Νότια Ευρώπη να λέει πως στόχο της εταιρείας αποτελεί η ενίσχυση του αποτυπώματός της στην Ελλάδα.

«Αυτή είναι η ιστορία μιας ομαδικής δουλειάς από τη Hines Greece, το Knossians Group και την Accor. Είμαστε το Νο1 σχεδόν παντού, εκτός από τις ΗΠΑ. Το 2021 ανοίγαμε 1 ξενοδοχείο κάθε ημέρα σε παγκόσμιο επίπεδο και συγκεκριμένα ανοίγαμε 1 ξενοδοχείο κάθε έξι ημέρες στην περιοχή της Νότιας Ευρώπης», τόνισε η επικεφαλής του γαλλικού ομίλου.

Τον περασμένο Σεπτέμβριο είχε προηγηθεί το ντεμπούτο του Athens Capital Center Hotel – MGallery στο κέντρο της Αθήνας, του πρώτου MGallery στην Ελλάδα και μίας από τις 4 τελευταίες προσθήκες του ομίλου στην Ελλάδα. Εκτός από το Athens Capital Center Hotel – Mgallery, η Accor προσέθεσε το 2021 στο χαρτοφυλάκιό της το Mercure Rhodes Alexia στη Ρόδο, το Angsana Corfu στην Κέρκυρα και το NIKO Seaside Resort Crete – MGallery στον Αγιο Νικόλαο, το οποίο ήδη καταγράφει υψηλή πληρότητα άνω του 90%, με την πλειονότητα των επισκεπτών της να προέρχεται από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία και φυσικά τη Γαλλία.

Τα σχέδια για περαιτέρω επέκταση

Στο επενδυτικό πλάνο του γαλλικού ομίλου με στόχο την περαιτέρω εδραίωσή του στην Ελλάδα βρίσκονται η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, καθώς και νησιά, όχι μόνο μεγάλα, όπως η Πάρος και η Μύκονος, αλλά και μικρότερα. «Αν αναζητάς έναν προορισμό 3-4 ώρες από τον τόπο διαμονής σου, σε μια ασφαλή χώρα, τότε θα διαλέξεις την Ελλάδα, είναι τέλεια. Το bleisure, ο συνδυασμός δουλειάς (business) και αναψυχής (leisure) έχει έρθει και θα μείνει και η Ελλάδα προσφέρεται γι’ αυτόν τον συνδυασμό», τόνισε η Maud Bailly.

Ιδιαίτερη θέση στη φιλοσοφία της Accor καταλαμβάνει η βιωσιμότητα, με το πλάνο της εταιρείας να περιλαμβάνει μέχρι το τέλος του 2022 την κατάργηση των πλαστικών μιας χρήσης στα ξενοδοχεία της σε παγκόσμιο επίπεδο και μέχρι το 2030 τη μείωση των εκπομπών διοξειδίου άνθρακα κατά 46%. Παράλληλα, ο γαλλικός όμιλος εστιάζει στην ουδετερότητα άνθρακα έως το 2050 και στη μείωση της σπατάλης των τροφίμων. «Μέχρι το 2023 θα λανσάρουμε μία green-eco πιστοποίηση που θα πρέπει να πληρούν τα ξενοδοχεία μας παγκοσμίως», είπε η επικεφαλής της Accor.

Ο ρόλος της Hines

Το ξενοδοχείο, το οποίο ανακατασκευάστηκε πλήρως και σήμερα σε αυτό λειτουργεί το νέο NIKO Seaside Resort Crete – MGallery, αποκτήθηκε το 2020 από τις Hines – Henderson Park. Αποτελεί ένα από τα συνολικά πέντε ξενοδοχεία που εξαγόρασε εκείνη την περίοδο το δίδυμο των Hines και Henderson Park στην Κρήτη. Τότε, οι εταιρείες απέκτησαν πέντε ξενοδοχεία, δυναμικότητας 1.094 δωματίων, σε παραθαλάσσιες τοποθεσίες στην Κρήτη, συνάπτοντας δύο διαφορετικές η συμφωνίες.

Η πρώτη αφορούσε το 3άστερο ξενοδοχείο Coral και το 4άστερο Avra Collection Hermes Hotel του ομίλου Μαμιδάκη στον Αγιο Νικόλαο. Το δεύτερο deal αφορούσε το 5άστερο Apollonia Beach Resort & Spa και το 4άστερο Santa Marina Beach Resort στην Αμμουδάρα Ηρακλείου, καθώς επίσης και το 5άστερο Sitia Beach City Resort & Spa. Τα τρία ξενοδοχεία ανήκαν στο Cyan Group of Hotels, συμφερόντων της οικογένειας Κεφαλογιάννη.

«Η Hines βρίσκεται στην Ελλάδα από το 2014 και πλέον είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής ακινήτων στη χώρα. Υπάρχει κάτι ξεχωριστό στη φιλοξενία. Εχουμε 7 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Ο Αγιος Νικόλαος αποτελεί το μέρος απ’ όπου ξεκίνησε ο ελληνικός τουρισμός πριν από δεκαετίες. Δώσαμε νέα ζωή στο ξενοδοχείο με την εμπιστοσύνη της Accor. Ηταν δύσκολη η πορεία μέχρι εδώ. Δίνουμε τα κλειδιά στους operators του ξενοδοχείου, στον Γιάννη και στην Τίνα Δασκαλαντωνάκη», τόνισε από την πλευρά του ο Πολ Γομόπουλος, γενικός διευθυντής της Hines Greece, επισημαίνοντας ότι το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας στην Ελλάδα προσεγγίζει συνολικά το 1 δισ. ευρώ.

Από την πλευρά του ο Xavier Grange, SVP Head of Development της Accor για τη Νότια Ευρώπη, τόνισε: «Η στρατηγική της Accor βασίζεται σε τρεις πυλώνες, στην ανάπτυξη ενός πολύ ποιοτικού και πολυτελούς προϊόντος, σε συνεργασίες με τοπικούς partners, και στη σύναψη περισσότερων franchise συμβολαίων».

«Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννη Πλακιωτάκη, ο οποίος το 2019, όταν τα δύο ξενοδοχεία (σ.σ.: Hermes και Coral) είχαν βγει προς πώληση, μας συμβούλευσε να επενδύσουμε στην Κρήτη και στο τουριστικό της προϊόν. To NIKO Seaside Resort Crete – MGallery είναι το πρώτο resort ξενοδοχείο για τη Hines διεθνώς», τόνισε ο Γιάννης Δασκαλαντωνάκης, επικεφαλής του Knossians Group.

Το προφίλ του ξενοδοχείου

Το NIKO Seaside Resort MGallery έχει δυναμικότητα 141 δωματίων και σουιτών με private plunge pools. Το ξενοδοχείο, που έχει πανοραμική θέα στον κόλπο Μιραμπέλου, βρίσκεται στο παραλιακό μέτωπο του Αγίου Νικολάου και απέχει μόλις 10 λεπτά από το κέντρο της πόλης.

Σήμερα η Accor διαθέτει 5.300 ξενοδοχεία σε 110 χώρες και μετρά περισσότερα από 40 brands, τα οποία προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα επιλογών στους ταξιδιώτες, από οικονομικές έως πολυτελείς.