4,36 εκατομμύρια επισκέπτες ταξίδεψαν στο Βερολίνο τους πρώτους έξι μήνες του έτους και έκαναν περίπου 11,15 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία της πόλης. Αυτό φαίνεται από τα στοιχεία που δημοσίευσε η κρατική υπηρεσία στατιστικών Βερολίνου-Βρανδεμβούργου.

Αυτό αντιπροσωπεύει περίπου το 65% του επιπέδου πριν από την κρίση στις αφίξεις και περίπου το 70% στις διανυκτερεύσεις. Με μερίδιο 64% των διανυκτερεύσεων, η Γερμανία παραμένει η σημαντικότερη αγορά. Ωστόσο, όλο και περισσότεροι διεθνείς επισκέπτες επιστρέφουν στην πρωτεύουσα της. Ενώ οι διεθνείς επισκέπτες αντιπροσώπευαν μερίδιο 29% των διανυκτερεύσεων το 2021, το ποσοστό είχε ήδη αυξηθεί σε 36% μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου 2022. Το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία και η Ισπανία ήταν από τις σημαντικότερες ευρωπαϊκές αγορές το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Οι ΗΠΑ ήταν η ισχυρότερη αγορά στο εξωτερικό.

Berlin Tourism Statistics
Ο κ. Burkhard Kieker, CEO του VisitBerlin δήλωσε ότι «οι τουρίστες επιστρέφουν στο Βερολίνο. Αυτό είναι καλό σημάδι και δείχνει ότι το Βερολίνο δεν έχει χάσει τίποτα από την ελκυστικότητά του. Το πρόγραμμα Restart για την οικονομία των επισκεπτών που εφάρμοσε το VisitBerlin σε συνεργασία με το Τμήμα Οικονομικών, Ενέργειας και Δημοσίων Επιχειρήσεων της Γερουσίας συνέβαλε καθοριστικά σε αυτούς τους εντυπωσιακούς αριθμούς».

Occupancy rate hotels international

Η γερμανική πρωτεύουσα είναι σταθερή και διεθνώς: Ως προορισμός, το Βερολίνο είχε ποσοστό πληρότητας ξενοδοχείων 80,4% τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους. Σε σύγκριση με άλλες χώρες, το Βερολίνο έχει έτσι επανεκκινήσει τον τουριστικό του τομέα πραγματικά πολύ εντυπωσιακά – Από αυτή την άποψη, είναι μπροστά από τη Λισαβόνα (80,1%), το Παρίσι (80,0%), τη Νέα Υόρκη (79,6% ) και το Λονδίνο (78,5%), και πίσω από τη Βαρκελώνη (84,3%).

Οι αριθμοί επισκεπτών για τα τουριστικά αξιοθέατα του Βερολίνου παρουσίασαν επίσης θετική τάση κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Σύμφωνα με το εργαλείο έρευνας αγοράς «Visitor Insight», οι αριθμοί επισκεπτών για τα θέατρα ήταν σχεδόν στο επίπεδο του 2019. Μεταξύ άλλων, στοιχεία από το Interessenverband der turistikischen Attraktionen Berlins (Intoura) συνυπολογίζονται στο Visitor Insight. Μουσεία, μνημεία και τουριστικά αξιοθέατα ανέφεραν μόλις 25% λιγότερους επισκέπτες σε σχέση με το έτος πριν από τον κορωνοϊό. Ο Ιούνιος ήταν ένας ιδιαίτερα δυνατός μήνας για αυτούς.

Καμπάνιες επανεκκίνησης: το visitBerlin υποστήριξε την επανεκκίνηση της οικονομίας των επισκεπτών

Μαζί με το Τμήμα Οικονομικών, Ενέργειας και Δημοσίων Επιχειρήσεων της Γερουσίας, το visitBerlin πραγματοποίησε πολλές εκστρατείες για να βοηθήσει στην επανεκκίνηση της τουριστικής και συνεδριακής οικονομίας του Βερολίνου. Η καλοκαιρινή εκστρατεία «Επισκεφτείτε τον κόσμο του Βερολίνου» αυτή τη στιγμή ανοίγει τις ορέξεις για μια επίσκεψη στο Βερολίνο και εφιστά την προσοχή στην καλοκαιρινή σεζόν της γερμανικής πρωτεύουσας.

Το μάρκετινγκ με θέμα «Going local Berlin» εντείνεται. Από τον Απρίλιο, το roadshow των media του visitBerlin περιοδεύει Ευρώπη και Αμερική για να εξοικειώσει τους δημοσιογράφους του κόσμου με ειδήσεις που σχετίζονται με το Βερολίνο. Η εκστρατεία συνεδρίων «Tell me, Berlin» αναπτύχθηκε για να ενισχύσει το τμήμα συνεδρίων και συνεδρίων. Περίπου 800 συμμετέχοντες από την ταξιδιωτική βιομηχανία και τον τομέα των συνεδρίων αναμένεται να βρεθούν στο Βερολίνο για μια διεθνή εκδήλωση για τον τουρισμό και την οικονομία εκδηλώσεων που προετοιμάζεται αυτή τη στιγμή.