Σύνταξη: tourismtoday.gr
To κλείσιμο της βάσης της στην Αθήνα για τη χειμερινή περίοδο ανακοίνωσε η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία Ryanair με έδρα το Δουβλίνο.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή της, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» μαζί με άλλα ελληνικά αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport Greece «δεν προσφέρουν κανένα κίνητρο για την τόνωση της αεροπορικής κίνησης κατά τη χειμερινή περίοδο ή την ανάπτυξη του τουρισμού εκτός της περιόδου αιχμής στην Αθήνα, η οποία θα πρέπει να αποτελεί προορισμό καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου». Τονίζει, δε, μεταξύ άλλων, ότι «η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει προσφέρει μακροπρόθεσμα κίνητρα στις αεροπορικές εταιρείες να επενδύσουν στον αεροδρόμιο της Αθήνας για περιόδους μη αιχμής ή να αναπτύξουν τον τουρισμό με τον τρόπο που έκαναν η Ισπανία, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Κύπρος.
Τι αναφέρει ο CEO της Ryanair
«Η ελληνική κυβέρνηση απέτυχε να ανταποκριθεί στα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης της Ryanair για ένα τόσο απαραίτητο πρόγραμμα ανάκαμψης του τουρισμού. Ζητάμε και πάλι από τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, να απαντήσει στις αναπτυξιακές μας προτάσεις με τις οποίες στοχεύουμε στον μετασχηματισμό της τουριστικής αγοράς στην Ελλάδα τα επόμενα 5 χρόνια, διπλασιάζοντας την κίνηση σε 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, ενισχύοντας τον τουρισμό εκτός της περιόδου υψηλής ζήτησης, δημιουργώντας 4.000 θέσεις εργασίας και συμβάλλοντας στην περιφερειακή ανάπτυξη», αναφέρει χαρακτηριστικά ο CEO της Ryanair, Eddie Wilson, επισημαίνοντας ότι η πολιτική που ακολουθεί η ελληνική κυβέρνηση έχει ήδη οδηγήσει στο κλείσιμο της βάσης της εταιρείας στη Ρόδο.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, σε μια εποχή που άλλες κυβερνήσεις και αεροδρόμια μειώνουν τις χρεώσεις και προωθούν προγράμματα ανάκαμψης του τουρισμού, η ελληνική κυβέρνηση συνέχισε να επιβάλει φόρο αεροδρομίου, ύψους 12 ευρώ ανά επιβάτη, καθιστώντας τα ελληνικά αεροδρόμια μη ανταγωνιστικά. Μάλιστα, ο CEO της χαμηλού κόστους αεροπορικής αναφέρει ότι η Ryanair θα αυξήσει τις προσφερόμενες αεροπορικές θέσεις αυτόν τον χειμώνα σε ανταγωνιστικούς προορισμούς χαμηλότερου κόστους, όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Κύπρος και η Πορτογαλία.