Στην εποχή μας με τους ταχείς ρυθμούς της καθημερινότητας, τα αναγνωρίσιμα brands αποτελούν ένα ισχυρό πλεονέκτημα που βοηθά μια επιχείρηση να ξεχωρίσει.
Ποιες όμως είναι οι πιο δημοφιλείς μάρκες σε όλο τον κόσμο; Ένας τρόπος μέτρησης αυτό είναι κοιτάζοντας τις αναζητήσεις στο Google όπου αναδεικνύουν τι αναζητούν οι καταναλωτές στο διαδίκτυο.
Οι κορυφαίες 5 μάρκες με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Google
Ενώ το Netflix είναι η μάρκα με τις περισσότερες αναζητήσεις στον μεγαλύτερο αριθμό χωρών (92), η Amazon κατέχει την πρώτη θέση όσον αφορά sτον συνολικό όγκο αναζητήσεων.
Ακολουθεί μια ματιά στις πέντε κορυφαίες επωνυμίες με τις περισσότερες αναζητήσεις κατά μέσο όρο παγκόσμιων μηνιαίων αναζητήσεων:
Brand Μέσο όγκος παγκ. μηνιαίων αναζητήσεων (Μάρτιος 2022 Χώρες
Amazon 335,400,000 42
Netflix 140,200,000 92
eBay 80,600,000 6
Walmart 76,100,000 2
IKEA 55,300,000 14
Ωστόσο, η δημοτικότητα μιας επωνυμίας στην αναζήτηση δεν αντικατοπτρίζει απαραίτητα ότι η επιχείρηση ευδοκιμεί. Για παράδειγμα, τον Απρίλιο του 2022, το Netflix ανακοίνωσε ότι είχε χάσει περίπου 200.000 συνδρομητές σε όλο το πρώτο τρίμηνο.
Την εβδομάδα της ανακοίνωσης, η τιμή της μετοχής του Netflix έπεσε κάτω από τα 200 $ – το χαμηλότερο από το 2017.
Smartphones
Η Apple και το iPhone της καταλαμβάνουν την πρώτη θέση όσον αφορά στις αναζητήσεις smartphone, κάτι που μπορεί να μην εκπλήσσει το γεγονός ότι τα πέντε κορυφαία smartphones με τις μεγαλύτερες πωλήσεις το 2021 ήταν όλα iPhone.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα πέντε κορυφαία smartphones με τις μεγαλύτερες πωλήσεις καταλαμβάνουν μόνο ένα κλάσμα της συνολικής αγοράς smartphone και ενώ τα iPhone είναι αναμφισβήτητα δημοφιλή, αποτελούν μόνο το 16,7% των παγκόσμιων πωλήσεων smartphone.
Παιχνίδια
Η Epic Games, ο δημιουργός και η πλατφόρμα του Fortnite, διατηρεί την ιδιότητά της ως το εμπορικό σήμα παιχνιδιών με τις περισσότερες αναζητήσεις παγκοσμίως, με μέσο όρο 14,9 εκατ. παγκόσμιες μηνιαίες αναζητήσεις.
Καμία άλλη εταιρεία τυχερών παιχνιδιών δεν πλησίασε τον όγκο αναζητήσεων της Epic Game. Για παράδειγμα, η Nintendo, που ήρθε στη δεύτερη θέση, έκανε κατά μέσο όρο μόνο 3,2 εκατομμύρια αναζητήσεις το μήνα.
Ωστόσο, η Nintendo κατάφερε ακόμα να αποφέρει έσοδα άνω των 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων καθ’ όλη τη διάρκεια του 2021, τριπλάσια από τα ακαθάριστα έσοδα που είχαν η Epic Games την ίδια χρονιά.
Γρήγορο φαγητό
Η KFC ήταν η εταιρεία φαστ φουντ με τις περισσότερες αναζητήσεις σε περισσότερες από 83 χώρες, καθιστώντας την τη πιο δημοφιλή παγκοσμίως.
Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι, ενώ η McDonald‘s κατέλαβε την πρώτη θέση σε λιγότερες χώρες, είχε υψηλότερο παγκόσμιο μέσο μηνιαίο μέσο αναζήτησης από τον ανταγωνιστή της τηγανητό κοτόπουλο.
Το 2021, η KFC απέφερε περίπου 2,79 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμια έσοδα, ενώ η McDonald‘s 23,2 δισεκατομμύρια δολάρια.