Οκτώ αεροπορικά ταξίδια μετ’ επιστροφής κατά μέσο όρο σκοπεύουν να πραγματοποιήσουν τους επόμενους 12 μήνες οι ταξιδιώτες, παρά το γεγονός ότι ορισμένες αγορές στην Ασία και τον Ειρηνικό διατηρούν τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς. Πρόκειται σχεδόν για τον ίδιο αριθμό ταξιδίων με αυτόν που έκαναν πριν από την πανδημία, σύμφωνα με νέα έρευνα μεταξύ μελών τακτικών επιβατών του Collinson’s Priority Pass.

Συμμετείχαν περισσότερα από 3.700 μέλη του προγράμματος Priority Pass σε όλο τον κόσμο.

Μάλιστα, δεν αφήνουν το αυξανόμενο κόστος ζωής να αποτρέψει αυτά τα σχέδια. Το 62% των μελών προτιμά να περικόψει τις μη βασικές αγορές λιανικής παρά να μειώσει τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς τους.

  • Σχεδόν το ένα τρίτο (30%) είναι έτοιμοι να εγκαταλείψουν τα εστιατόρια.
  • Το ένα τέταρτο θα αφήσει τη συνδρομή στο γυμναστήριο.
  • Πάνω από το ένα πέμπτο (21%) θα εγκαταλείψουν τις καλωδιακές υπηρεσίες της τηλεόρασής τους.

Η έρευνα είναι εξαιρετικά υποσχόμενη για τη συνεχιζόμενη ευρωστία της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Αυτό είναι ένα θετικό σημάδι για τον κλάδο να συνεχίσει να επενδύει στην ανάκαμψη.

Το 29% των ταξιδιωτών εξέφρασε δυσαρέσκεια για τον τρόπο με τον οποίο τους αντιμετώπισε ένας πάροχος αεροπορικών εταιρειών κατά τη διάρκεια της πανδημίας – και είπαν ότι στη συνέχεια θα σκεφτούν δύο φορές να χρησιμοποιήσουν ξανά τις υπηρεσίες τους.

Η εμπιστοσύνη βρίσκεται στο επίκεντρο της ανάκαμψης, καθώς η πρόσβαση στο σαλόνι του αεροδρομίου (47%) παραμένει σε υψηλά επίπεδα για τους ταξιδιώτες.

Πάνω από το ένα πέμπτο (22%) το έδωσαν ως τον κορυφαίο λόγο για να αισθάνονται σίγουροι ότι θα ταξιδέψουν ξανά, ενώ σχεδόν οι μισοί (47%) το κατέταξαν στους τρεις κορυφαίους λόγους.

Επιλογή αεροπορικών ταξιδιωτικών εμπειριών premium

Τα μέλη είναι επίσης πολύ πιθανό να πληρώσουν για άλλες ταξιδιωτικές εμπειρίες premium, όπως αναβαθμισμένη θέση (43%) ή απευθείας πτήση (39%).

Ανέπαφες υπηρεσίες

Η έρευνα δείχνει ότι οι απρόσωπες και ανέπαφες υπηρεσίες γίνονται επίσης όλο και πιο δημοφιλείς.

Σχεδόν τα μισά (47%) των μελών δήλωσαν ότι είναι πιο πιθανό είτε να πληρώσουν για ανέπαφες υπηρεσίες είτε να χρησιμοποιήσουν μια τσάντα αυτοεξυπηρέτησης παρά να περιμένουν να μιλήσουν σε έναν άνθρωπο στο γραφείο.

Γενικά, οι άνθρωποι αισθάνονται πολύ πιο σίγουροι για τα ταξίδια από ό,τι πριν από ένα χρόνο.

Στην περσινή έρευνα, πάνω από το ένα τρίτο (35%) των μελών δήλωσαν ότι αισθάνονται επιφυλακτικοί σχετικά με τα ταξίδια στο μέλλον – το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί περισσότερο από το μισό στο 16% φέτος.

Η αξία των προγραμμάτων αφοσίωσης

Η έρευνα ενισχύει επίσης την αξία των προγραμμάτων αφοσίωσης στα ταξίδια μετά την πανδημία, με το 43% των ερωτηθέντων να δηλώνουν τώρα αυξανόμενο ενδιαφέρον και 1 στους 4 (24%) να δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται πολύ.

Όσον αφορά τον καλύτερο τρόπο αλληλεπίδρασης με τα ενδιαφερόμενα μέλη, το 80% δήλωσε την πρόσβαση σε προνόμια και προνόμια ως το κύριο κίνητρο για δέσμευση, ενώ το 58% δήλωσε την ευκαιρία να κερδίσει ανταμοιβές ως το δεύτερο βασικό μοχλό. Κρίσιμη γνώση για τους παρόχους προγραμμάτων αφοσίωσης και τις ταξιδιωτικές επωνυμίες που επιδιώκουν να κερδίσουν ξανά και να προσελκύσουν εκ νέου δυσαρεστημένους πελάτες.

Τα ταξίδια αναψυχής βασική προτεραιότητα

Όπως και πέρυσι, οι άνθρωποι εξακολουθούν να είναι πιο πιθανό να ταξιδεύουν για αναψυχή (45%) παρά για επαγγελματικούς λόγους (35%). Μάλιστα, πολλοί ταξιδεύουν αυτή τη στιγμή για να καλλιεργήσουν σχέσεις.

Όταν ρωτήσαμε γιατί ταξιδεύουν οι άνθρωποι, σχεδόν το ένα τρίτο (30%) των μελών απάντησαν ότι ήθελαν να ταξιδέψουν για να κάνουν αναμνήσεις με τις οικογένειές τους, ενώ το 18% είπε ότι ήθελε να ξεφύγει με κάποιον ιδιαίτερο.