Σε σύναψη έκτακτης στρατηγικής συνεργασίας με το Travel Channel International προχώρησε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στο πλαίσιο των προσπαθειών της για την ενίσχυση του τουρισμού, μετά το πλήγμα που δέχτηκε λόγω των τελευταίων εξελίξεων.
Σκοπός της στρατηγικής συνεργασίας είναι η στοχευόμενη τουριστική προβολή και η δημιουργία θετικής εικόνας για την τουριστική εμπειρία που προσφέρει η Κεντρική Μακεδονία σε όλη τη διάρκεια του έτους.
«Το Travel Channel International, σε συνεργασία με την Περιφέρεια δημιούργησε τέσσερα θεματικά επεισόδια, ώστε να προβάλει την ποικιλία της τουριστικής εμπειρίας που μπορεί να απολαύσει ο επισκέπτης στην Κεντρική Μακεδονία. Τα τέσσερα θεματικά επεισόδια αποσκοπούν επίσης στην ενδυνάμωση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, που μπορεί να υπηρετήσει ο τουριστικός τομέας στην Κεντρική Μακεδονία και αποτελεί στρατηγικό πλεονέκτημα της περιοχής μας, αλλά και στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος σε όλη τη διάρκεια του έτους. Στόχος της καμπάνιας μας είναι να προσελκύσουμε νέους επισκέπτες από όλη την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Η καμπάνια είναι έκτακτη και προχωρήσαμε άμεσα σε αυτή, ώστε να δοθεί το μήνυμα ότι η Κεντρική Μακεδονία είναι ασφαλής προορισμός. Επίσης σκοπός μας είναι να δοθεί η απαραίτητη ώθηση στον τουρισμό αυτές τις δύσκολες ώρες και μετά τις εξελίξεις στη χώρα μας και τις επιπτώσεις που αυτές είχαν και προβλέπεται να έχουν ειδικά στην επισκεψιμότητα», επισήμανε ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Τα τέσσερα θεματικά επεισόδια αφορούν στις εξής «εμπειρίες»:
1.Κλασικός τουρισμός – Θάλασσα και ήλιος.
2.Ορειβατικός, περιηγητικός, περιβαλλοντικός τουρισμός: Όλυμπος.
3.Πολιτιστικός και θρησκευτικός τουρισμός.
4.Τουρισμός city break και γαστρονομικός τουρισμός.
Το Travel Channel International είναι το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό κανάλι στον κόσμο, που προβάλλεται σε 130 χώρες και σε περίπου 60 εκατομμύρια νοικοκυριά σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Επίσης, αναμεταδίδει το πρόγραμμά του σε 23 γλώσσες.
«Η συνεργασία μας έχει σκοπό την απόλυτα στοχευόμενη προβολή αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Κυρίως όμως έχει ως στόχο να θωρακίσει τις τουριστικές επιχειρήσεις και τις θέσεις εργασίας στον τουρισμό από τις απώλειες που ελλοχεύουν, λόγω των τελευταίων εξελίξεων», τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας.
Η καμπάνια περιλαμβάνει περίπου 80 σποτς προβολής των τεσσάρων θεματικών επεισοδίων, σε ζώνες αιχμής του Travel Channel International, διάρκειας ενός λεπτού το καθένα.