Θετικά είναι τα μηνύματα για την τουριστική κίνηση στην Δυτική Ελλάδα, σύμφωνα με όσα ανέφερε, ο αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης Γιώργος Αγγελόπουλος.

Η αύξηση των αφίξεων στο αεροδρόμιο του Αράξου έφθασε το 7%, ενώ στο αεροδρόμιο του Ακτίου η αύξηση των αφίξεων άγγιξε το 5%.

Επίσης, σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, οι επισκέπτες που έφθασαν στο αεροδρόμιο του Αράξου, ήταν από 22 διαφορετικές πόλεις του εξωτερικού, οι δε επισκέπτες που έφθασαν στο αεροδρόμιο του Ακτίου, ήταν από 18 διαφορετικές πόλεις ξένων χωρών.

Όσον αφορά του αεροδρόμιο του Αράξου, σημαντικό ρόλο στην αύξηση των αφίξεων έπαιξε η έλευση περίπου 20.000 ισραηλινών, οι οποίοι κατέλυσαν κατά ομάδες σε ξενοδοχειακή μονάδα της Ηλείας.
Άλλωστε, η πλειοψηφία των τουριστών που φθάνει στο αεροδρόμιο του Αράξου, έχει ως βασικό προορισμό τον ίδιο νομό.

Ακόμη, όπως ανέφερε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Γιώργος Αγγελόπουλος, μεγάλη γερμανική αεροπορική εταιρία εκδήλωσε ενδιαφέρον για έναρξη πτήσεων προς το αεροδρόμιο του Αράξου, βάσει στοιχείων που έχουν τουριστικοί πράκτορες για την κίνηση επιβατών.

Επίσης, υπάρχει ενδιαφέρον και για μεταφορές cargo, μέσω του Αράξου.

Σχετικά με το αεροδρόμιο του Ακτίου, οι τουρίστες που φθάνουν σε αυτό, έχουν ως προορισμό τουριστικές περιοχές της Αιτωλοακαρνανίας, της Πρέβεζας, της Άρτας και της Θεσπρωτίας, καθώς και το νησί της Λευκάδας.

Όσον αφορά το ποσοστό της αύξησης των τουριστών, ο Γιώργος Αγγελόπουλος το αποδίδει στην τουριστική προβολή της Δυτικής Ελλάδας, που έγινε μέσω των 16 διεθνών εκθέσεων στις οποίες μετείχε τον προηγούμενο καιρό η Περιφέρεια.

Ακόμη, ο Γιώργος Αγγελόπουλος τόνισε στο πλαίσιο της προβολής της Δυτικής Ελλάδας, έχουν φιλοξενηθεί εκπρόσωποι ξένων μέσων ενημέρωσης και γραφείων τουρισμού, οι οποίοι έχουν ξεναγηθεί και στα αξιοθέατα και των τριών νομών, δηλαδή της Αχαΐας, της Ηλείας και της Αιτωλοακαρνανίας.

Καταλήγοντας, ο αντιπεριφερειάρχης τόνισε ότι “μπορεί η Δυτική Ελλάδα να μην είναι στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς, όμως δίνουμε την μάχη μας, σε συνεργασία με τους φορείς και τον ιδιωτικό τομέα, για την οργανωμένη παρουσίαση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων, με στόχο την προσέλκυση, όσο το δυνατόν, μεγαλύτερου αριθμού τουριστών”.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ