Η 15below ο ηγέτης της αγοράς στις υπερπροσωποποιημένες, αυτοματοποιημένες επικοινωνίες επιβατών – γιορτάζει 20 χρόνια συνεργασίας με τη Ryanair αυτόν τον μήνα και συνεχίζει να επεκτείνει τη συνεργασία με μια νέα επέκταση συμβολαίου.

Από τότε που έγινε ο πρώτος πελάτης του 15below το 2002, η αεροπορική εταιρεία έχει θέσει την εμπειρία των πελατών στην πρώτη γραμμή του οράματός της. Φέτος η σχέση ενισχύεται ακόμη περισσότερο, με τη Ryanair να υπογράφει ένα νέο συμβόλαιο για την περαιτέρω επέκταση της συνεργασίας, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής νέων ψηφιακών λύσεων που θα συνεχίσουν να βελτιώνουν το ταξίδι των πελατών του αερομεταφορέα.

Η Ryanair χρησιμοποίησε την πλατφόρμα 15below για να στείλει περισσότερες από 154 εκατομμύρια ειδοποιήσεις στους επιβάτες τους τελευταίους 12 μήνες, συμπεριλαμβανομένων ειδοποιήσεων αλλαγής προγράμματος, συμβουλές εξυπηρέτησης πελατών, αποδείξεις ΦΠΑ και δωροεπιταγές μέσω email, SMS και push to app.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, ο αερομεταφορέας χαμηλού κόστους και ο ηγέτης της ταξιδιωτικής τεχνολογίας συνεργάστηκαν στενά για να αυτοματοποιήσουν χειροκίνητες, χρονοβόρες διαδικασίες για να προσφέρουν λειτουργική αποτελεσματικότητα και βελτιωμένη εμπειρία πελάτη. Αυτό περιλαμβάνει τη συλλογή δεδομένων και την εκ νέου φιλοξενία πελατών μέσω 15 microsites που φιλοξενούνται παρακάτω.

Αυτή η λειτουργικότητα ήταν ανεκτίμητη για την ενημέρωση και την ενδυνάμωση των επιβατών κατά τις καθυστερήσεις και τις ακυρώσεις πτήσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας

COVID-19 και της σοβαρής διαταραχής των ταξιδιών σε όλη την Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι.